2.DIO
Nakon razgovora sa Lucy, bila je uzbuđena i zanimalo ju je što se to dogodilo. Odlučila se presvući. Gledala je u ormar. Gledajući u svu tu odjeću, shvatila je da je dosta toga obukla samo jednom. Odlučila je za Božić pokloniti dio te robe u Caritas. Postoje ljudi kojima će dobro doći. Odabrala je kratke hlačice, neku majicu sa printom i suprice. Taman je bila gotova kada je Lucy pozvonila. Otrčala je niz stepenice, otvorila joj vrata i istog trenutka se okrenula na peti i otrčala nazad uz stepenice u sobu.
-"Šta radiš ti?!" Lucy se zaderala, gledajući zbunjeno prema njenoj sobi.
-"Zaboravila sam mobitel, znaš kakva sam ako ga nemam." Rekla je trčeći niz stepenice. Opet.
-"Da, znam. Hajde, idemooooo!" Lucy je vikala poskakujući prema autu.
-"Oke." Rekla je sjedajući u auto. –"A kamo idemo?"
-"U trgovački centar." Rekla je izlazeći sa prilaza.
Nakon pola sata vožnje i 15 minuta traženja parkirnog mjesta, stigle su. Lucy ju je uhvatila za ruku i počela trčati. Prolaznici na parkiralištu i kupci u trgovačkom su ih gledali kao budale. No njih dvije su se smijale.
-"Evo!" Rekla je Lucy , pokušavajući doći do daha.
-"Šta? O čem ti?" Dišući duboko, upitala ju je Haley
-"Digni pogled."
Kada je podigla pogled, gledala je u 5 najljepših dečkiju kako joj se smiju sa plakata. Ispod je pisalo.
„ Koncert One Directiona 22.6. u 20:00 „
-"Isuse Božeeee!" Počela je vrištati i skakati.
-"Jesam ti rekla da ćeš biti uzbuđena?" Rekla joj je Lucy smijući se.
Zatim je Haley stala, pogledala u nju, zagrlila je i počala vrtit. Ljudi su prolazili i gleali ih kao da su pobjegle iz ludnice.
-"Iiiii?? Idemo?" Upitala je Lucy.
-"Naravno! Ali, nemamo karte."
-"To sam čekala da kažeš." Nasmijala se nestašno, gurnula ruku u torbicu i izvadila 2 karte za koncert.
-"Isusee! Najbolja sii!" Rekla joj je Haley, ponovno ju počela vrtjeti i smijati se.
Nakon toliko smijeha, pogledala je u kartu koju joj je Lucy dala. Bila je to karta za prvi red, ali to nije bilo sve sto joj je Lucy pripremila.
-"Ovaj, znaš li ti što je 22?"
-"Ne. Šta?" Haley joj je odgovorila gledajući je zbunjeno.
- "Nisi valjda zaboravila? To ne možeš zaboraviti. Pa Haley!"
-Gledala je u jednu točku, a onda opet rekla: "Što je 22?"
-Lucy se slatko nasmijala na to, jer nije mogla vjerovati koliko smotana nekada može biti. –"Tvoj rođendan, draga!"
-"Isuse!" Ja sam zaboravila.
Pogledale su se i nasmijale.
-"Ono nije sve. Izvoli." Rekla je pružajući joj još nešto poput karte.
-"Meet and greet??? JA TEBE OBOŽAVAAMM!"
-"Zaslužila si to!" Rekla joj je Lucy, stisčući joj ruku u znak odobravanja i smiješeći se.
Taj dan nisu ništa kupile, sjedile su i pile kavu te razgovarale o koncertu. Kada se vratila kući, Haley se zaletila u kuhinju i skoro zabila u mamu.
-"Oprosti, nisam te vidjela."
-"Nema veze, kako si? Kako je bilo u školi?" Upitala ju je mama sjedajući za šank sa šalicom kave.
-"U školi dosadno, pilaju sa maturom i tim glupostima. Ovaj, Lucy mi je dala poklon za rođendan." Rekla je, uzimajući sok iz frižidera.
-"Već?" Otpila je gutljaj i pogledala upitno svoju kćer.-"Tvoj rođendan je tek za 3 tjedna, nadovezala se."
-"Da, znam. Kupila nam je karte za koncert One Directiona." Rekla je i počela skakati i smijati se kao luđakinja.
-"Ooo super." Rekla joj je mama, namještajući lažni osmijeh.
Haley ju je zagrlila i poljubila te otišla u sobu. Kada se uvjerila da je otišla, uzela je mobitel i nazvala njenog tatu.
-"Molim?" Rekao je tihim glasom.
-"E, ja sam. Oprosti ako prekidam, znam da si na sastanku, ali..Lucy je kupila Haley karte za koncert One Directiona. Što ćemo sad?" Bilo je zabrinutosti u njenom glasu i pogledu.
-"Hmm.. Smislit ću nešto. Razgovarat ćemo kasnije, moram ići."
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...