Chapter 73

816 48 6
                                    

PRIČA JE PREŠLA 14,000 PREGLEDA.. WOW, JEDNOSTAVNO WOW! HVALA VAM SVIMA OD SRCA KOJI ČITATE I KOMENTIRATE I GLASUJETE JER MI TO JAKO PUNO ZNAČI. KADA VIDIM VAŠE KOMENTARE, JEDNOSTAVNO DOBIJEM JOŠ VEĆU VOLJU ZA PISANJEM. :D HVALA VAM JOŠ JEDNOM NA SVEMU! STVARNO STE NAJBOLJI! LOVE YA! <3 :D

P.S.-- U SLJEDEĆIH NEKOLIKO DANA ĆU VAM OTKRITI IZNENAĐENJE! :D

_______________________________________________________________________________

Njena duga smeđa kosa je padala u pravilnim kovrčama preko njenih ramena. Crna haljinica do iznad koljena sa dugim rukavima je savršeno pristajala obliku njenog tijela. Njene crne štikle su udarale po parketu dok je obilazila stol, postavljajući tanjure.

Lagano je pjevušila uz pjesmu Katy Perry koja je svirala na radiju.

Postavivši zadnji tanjur te pribor, odmaknula se od stola, gledajući ga. Krem stolnjak sa crvenim nad stolnjakom, bijeli porculanski tanjuri sa velikim crvenim cvjetovima, čaše za vino sa desne strane tanjura. Dvije crvene svijeće na sredini. Nasmiješila se, lagano pljesnuvši rukama.

Okrenuvši se, ugledala je mamu u svečanim crnim hlačama te crvenoj košulji kako stoji nagnuta na štok vrata te gleda u nju.

-"Jel dobro?" Približivši joj se, pogledala je prema stolu.

-"Odlično je. Potrudila si se." Nasmiješila se, poljubivši je u tjeme.

-"Ništa posebno. Nervozna sam." Zagrizavši usnu, pogledala je u nju.

-"Zbog čega? Haley, dušo to je samo večera." Nasmiješila se, maknuvši pramen kose koji je padao preko njenog lica.

-"Znam, ali.. to je važna večera." Spustivši pogled, igrala se sa prstima.

-"Ali je ipak samo večera. Nećemo ga kastrirati za Boga miloga." Nasmijala se, prije nego je duboko uzdahnula.

-"Mama!" Uzviknula je prije nego se počela smijati.

-"Tu su moje ljepotice!" Došavši iza njih, njezin tata ih je zagrlio prije nego je svakoj utisnuo poljubac u tjeme.

-"Kad smo kod ljepote. Tata izgledaš jako dobro." Odmjerivši ga od glave do pete, nasmijala se, lagano ga gurnuvši laktom.

Tamnoplave traperice u kombinaciji sa prljavo bijelom košuljom su isticale mišiće gornjeg dijela tijela. Koliko god posla imao uvijek bi našao vremena za odlazak u teretanu ili na trčanje. Održavao je atletsku građu tijela i nije se želio zapustiti.

-"Hvala dušo. No, još uvijek ne dolazim ni blizu vama dvjema." Nasmijao se, prošavši pored njih.

Krenula je odgovoriti, no zvono ulaznih vrata ju je prekinulo.

-"Ja ću." Pogledavši u mamu, krenula je prema vratima.

Došavši pred vrata, duboko je udahnula prije nego ih je otvorila.

Ugledavši njegovo lice, njene usne su se razvukle u osmijeh. Zagrizavši usnicu, odmjerila ga je. Crna jakna, crne uske traperice u kombinaciji sa crno bijelim vansicama.

Odmaknuvši se, malo, pustila ga je u kuću. Zatvorivši vrata za sobom, približila mu se lagano ga poljubivši.

-"Prelijepo izgledaš." Osjetila je njegov topli dah na koži vrata.

Pogledavši ga u oči nasmijala se, osjećajući kako joj se obrazi rumene.

-"Raskomoti se." Pogledavši u njegovu jaknu nasmijala se.

-"Pridrži ovo." Nasmiješivši se, pružio joj je buket crvenih ruža, te vrećicu sa vinom.

-"Rekla sam ti da ne moraš ništa nositi." Podignuvši obrvu, pogledala je u njega.

It's you. It's always been you (NH  Ff - Book 1) FinishedWhere stories live. Discover now