Hodanje do kuće joj je teško palo s obzirom na haljinu koja je bila užasno teška. Ušavši u kuću, osjetila je ugodan miris.
-"HRANA!" Viknula je stojeći u kuhinji i gledajući u stol prepun hrane.
-"Tko je rekao hrana?" Upitao je Niall stajući pored nje.
-"O, vi ste se vratiti?" Upitala je Hanna gledajući u njih sa poluosmijehom.
-"Pa mislim da je bilo dosta kupanja za danas." Rekla je Haley krećući prema stolu.
-"Ne. Prste dalje." Rekao je Zayn prijekorno mašući kažiprstom.
-"Ali, gladna sam!" Zavapila je Haley.
-"Da, koji vrag čovječe? Gladni smo." Nadovezao se Niall.
-"Prvo se odite presvući i osušiti." Rekla im je Hanna gledajući u njih.
-"To je dobra ideja." Rekao je Liam ulazeći u kuhinju.
-"A što ćemo mi?" Upitao je Harry, gledajući upitno u Hannu.
-"Kako šta ćete vi?" Upitala ga je zbunjeno.
-"Pa, i mi smo mokri. Šta ćemo hodat goli?" Upitao je.
-"Odite samnom." Rekla je Haley i krenula iz kuhinje.
-"Ostavljate otiske!" Viknula im je Hanna gledajući za njima.
To je bio prizor za gledanje. Hodali su polako, tu i tamo lagano proklizavajući po parketu.
-"Odjeću ćemo vam staviti u sušilicu." Rekla im je Haley penjući se uz stepenice.
-"A što ćemo obući za to vrijeme?" Upitao ju je Louis.
-"Pokušat ću vam naći nešto u tatinom ormaru. Trebalo bi vam pasati. Tu ste si negdje." Rekla im je kroz osmijeh.
Kada su se popeli na kat, Haley im je prstom pokazala prema kupaonici.
-"Ja se idem presvući, a vi me za to vrijeme sačekajte u kupaonici, osušite si kosu, operite zube.. I da, skinite tu mokru odjeću sa sebe."
Ne čekajući odgovor, uhvatila je Lucy za ruku i krenula prema svojoj sobi.
-"Isuse Kriste, ovo sranje je teško." Zavapila je Lucy, zatvorivši vrata.
-"Ma daj?" Prosiktala je Haley hodajući do ormara.
-"Ali, moram ti priznati nešto." Rekla je Lucy grickajući usnu.
-"Što?" Upitala ju je Haley, skidajući mokru haljinu.
-"Dugo se nisam ovako zabavila." Rekla je i nasmijala se.
-"Ni ja." Uzvratila joj je sa osmijehom.
Nakon što je skinula haljinu, otvorila je ladicu u ormaru te iz nje izvadila dva grudnjaka i dvoje gaćice.
-"Koje ćeš?" Upitala je Lucy držeći grudnjake i gaćice u rukama.
-"Svejedno." Rekla je Lucy.
Dala joj je crveno donje rublje, a sebi je ostavila crno. Uzevši donje rublje iz njenih ruku, Lucy je krenula prema kupaonici dok im je Haley tražila nešto za obući.
Gledajući u odjeću, odlučila se za prljavo bijele uske traperice te za crnu majicu sa printom djeteline sa 4 lista za sebe. Svoju odjeću je stavila na pod te nastavila gledati nešto za Lucy. Zatim je na dnu ormara uočila nešto što ona sama nije dugo nosila. Crveno – crna haljinica. Znala je da će biti savršena za Lucy. Uz to je uzela i crvene tajice do koljena jer je haljina bila dosta kratka, a nije bilo baš toplo. Zatvarajući ormar, začula je Lucy:- "Jel dobro?" Upitala ju je grickajući usnu.
-"Dobro ti stoji." Rekla joj je kroz osmijeh Haley.
-"Evo, ovo ti je za obući." Rekla je ustajući se i dolazeći do nje sa robom u ruci.
-"Hvala ti." Rekla je Lucy.
-"Obuci se tu, ja idem u kupaonu." Rekla joj je uzimajući svoju robu.
Kada se obukla, stala je pred ogledalo. Gledala je u potpuno mokru kosu i razmazanu šminku. Pružajući ruku, uzela je ručnik te ga je omotala oko glave. Zatim je uzela jedan tupfer i obrisala šminku sa lica. Izašavši iz kupaone, ugledala je Lucy kako stoji ispred nje.
-"Vau! Izgledaš prelijepo. Znala sam da će ti dobro stajati." Rekla joj je Haley sa osmijehom, lagano joj namignuvši.
-"Hvala ti draga. Ni ti nisi ništa manje lijepa." Rekla joj je Lucy vraćajući joj osmijeh.
-"Ah, znam, znam. Šalim se, hvala ti." Rekla joj je.
-"Ništa, i drugi put." Uzvratila joj je Lucy.
-"Sranje, moram naći dečkima nešto za obući." Rekla je i izletjela iz sobe.
Kopajući po tatinom ormaru, shvatila je koliko on zapravo robe ima. Uzela je trenerke i obične majice.
-"Jel mogu ući?" Pitala je kucajući na vrata.
-"Da!" Odgovorili su joj u glas.
Oprezno je otvorila vrata i ušla. Prizor koji ju je dočekao nije mogla ni sanjati. Bili su samo u donjem rublju, zezajući se. Niall i Louis su nekako završili u kadi.
-"Evo, čista odjeća." Rekla je dok joj je pogled zastao na Louisu i Niallu.
-"Bolje da ne pitam?" Nadovezala se odmah.
-"Bolje." Rekao joj je Harry sa smiješkom.
-"Ostavit ću vas da se obučete. Vidimo se dolje na doručku." Rekla je izlazeći van.
Zatvorivši vrata, začula je buku.
-"HRANA? Louis miči se! Hrana, stižemmm! Liame, daj mi prokletu odjeću." Vikao je Niall.
Nasmijala se svemu tome i spustila stepenicama prema kuhinju gdje je za stolom zatekla Lucy, Hannu i Zayna kako pričaju.
Pridružila im se za stolom.
-"Di su ostali?" Upitao ju je Zayn.
-"Oblače se, trebali bi svakog trena doći." Rekla mu je lagano se nasmiješivši.
Taman je krenuo nešto reći, kada se začula buka koja je dolazila iz smjera hodnika. A odmah nakon nje i Niall kako viče:-"Stižem! Ne dirajte hranu! Stižeemmmm!"
Pogledali su jedni druge i prasnuli u smijeh.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...