-"Bilo je lijepo družiti se s vama, ali moram bježat." Rekla je Hanna uzimajući torbu i spremajući stvari u nju.
-"Kamo ideš?" Upitala ju je Haley.
-"Moram pomoć staroj." Rekla je nagnuvši se da je poljubi.
-"Pazi na sebe." Rekla joj je Lucy.
-"Da mama." Rekla je kroz osmijeh prije nego je otišla.
-"Ponekad je poželim zadavit." Rekla je Lucy kroz osmijeh.
-"Znam, i ja isto. Ali, unatoč tome, neizmjerno je volim." Rekla je Haley uzimajući gutljaj kave.
-"Kada ćemo početi sa radovima?" Upitala ju je Lucy.
-"Hmm, ne znam. Boja je zadnje što smo trebale uzeti. Namještaj smo naručile i stići će početkom idućeg tjedna." Rekla je Haley razmišljajući.
-"Možda ovaj vikend?" Upitala je Lucy
-"Ovaj vikend sam planirala da odemo malo van." Rekla je Haley napravivši tužnu grimasu.
-"Ne, ne ta grimasa. Znaš da sam slaba na tvoj puppy face." Rekla je Lucy smijući se.
-"Ajdeeeeee!" Rekla je Haley uhvativši je za ruku.
-"Dobroo, predajem see!" Rekla je Lucy smijući se.
-"To! Ja, ti, Hanna, Jacob i Lucas." Rekla je Haley stavljajući novac na stol.
-"Jacob i Lucas?" Upitala ju je Lucy.
-"Da. Zašto?" Upitala ju je Haley zbunjeno.
-"Ali, ovaj.. ja nemam dečka.. više.." Rekla je tužno.
-"To nema veze. Ovo nije neki dupli spoj ili nešto takvo. Idemo se zabaviti, a uostalom, želim provjeriti kako će se Lucas ponašati, izvan škole, u drukčijem ambijentu." Rekla je Haley kroz smiješak.
-"Čekaj, šta znači taj smiješak?" Upitala ju je Lucy znatiželjno.
-"Ništa, samo smiješak." Rekla je Haley vadeći mobitel.
-"Ne, ne, ne. Nešto znači, reci mi šta." Rekla je Lucy nagnuvši se prema njoj.
-"Vidi koliko je sati, hajmo." Rekla je Haley uzimajući torbu i mobitel.
-"Nećeš se izvući iz ovoga!" Viknula je Lucy spremajući stvari.
…
Došavši pred hotel, primijetio je skupinu fotografa koji su ga čekali, te je otišao na stražnji ulaz.
Izlazeći iz lifta na svom katu, pred vratima svoje sobe je primijetio poznat lik sa velikom torbom u ruci.
-"Gdje si ti?" Upitao ga je dok mu se približavao.
-"Morao sam nešto obaviti." Rekao je otvarajući vrata sobe.
-"Jesi dobro čovječe?" Upitao ga je ulazeći za njim.
-"Jesam, samo sam malo iznerviran. Pred hotelom je hrpa novinara i fotografa. Ne smeta mi slikanje sa fanovima i autogrami i sve to. Nego oni, kao strvinari su." Rekao je sjedajući na kauč.
-"Razumijem te, ali oni rade svoj posao." Rekao je Josh spuštajući torbu.
-"Znam. Oprosti. Malo sam nervozan." Rekao mu je Niall prolazeći rukama kroz kosu.
-"Ne brini, sve je u redu." Rekao je Josh sjedajući do njega.
-"Hoćeš nešto popit?" Upitao ga je Niall.
-"Neću, hvala." Rekao je Josh vadeći mobitel.
-"A onda, mislim da je vrijeme za pokret. Jesi li spreman za povratak kući?" Upitao ga je Niall ustajući se.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...