Chapter 61

1K 48 6
                                    

-"Haley, mislim stvarno. Ovo je previše hrane. Planirate to sve pojesti ili?" Žalila se Lucy, stavljajući dvije vrećice u auto.

-"Nije previše, imat ću sreće ako bude dosta uopće." Skupivši obrve, stavila je svoje vrećice pored njene dvije.

-"Nevjerojatno. Ne, ostavi taj čips. Haley." Mahnuvši prstom, uzela je vrećicu čipsa iz njene ruke.

-"Ali, gladna sam. Uostalom, ima još 4 vrećice istog takvog."  Prekrižila je ruke na prsima, gledajući u prijateljicu.

-"Ne može. Znam kakva si ti, a mislim da je on čak i gori. A znam da vam se vjerojatno neće dati ići do trgovine. Točnije, ne smijete zajedno do trgovine." Zatvorivši stražnja vrata, otvorila je vozačka i sjela.

-"To uopće nije fer." Rekla je sjedavši na suvozačko mjesto, vadeći mobitel.

Otključavši ga, ušla je u Niallove poruke te počela pisati.

Za: Nialler

Lucy mi ne da  da uzmem vrećicu čipsa. :/ Kaže, da nam vjerojatno ni ove četiri pune vrećice hrane neće biti dosta. Ja hoću čips. :/ x

Poslavši poruku, držala je mobitel u ruci, gledajući na cestu ispred sebe.

-"Žalila si se Niallu zar ne?" Upitala je skrećući sa parkirališta.

-"Normalno da jesam. Mora znat da mi ne daš da jedem." Podignuvši ruku u zrak, pogledala je prema njoj.

-"Nevjerojatna si. Doista ćeš se sad ljutit zbog vrećice čipsa?" Stavši na crvenom svijetlu, pogledala je prema njoj.

Osjetivši vibriranje mobitela, otključala ga je očima prelazeći preko riječi u poruci.

Od: Nialler

Normalno da će biti dosta, a ako ne bude kupit ćemo. Reci Lucy da nismo toliki termiti i da sam ti dao dopuštenje da  uzmeš vrećicu čipsa. :D Moja princeza ne smije biti gladna. Ako nešto želi, to će i dobiti. :D x

Pogledavši prema Lucy, zlobno se nasmiješila, okrećući se prema stražnjem sjedalu, te uzimajući vrećicu čipsa.

-"Dobila sam dopuštenje od Nialla i rekao je da ti kažem da nismo baš toliki termiti i da ako ne bude dosta da ćemo kupiti."  Otvorivši vrećicu, ponovno je pogledala prema njoj izbeljivši se.

-"Kao djeca ste. Dobro, jedi čips. Samo, mislim da to nije pametno s obzirom da ćete večerati za koja dva sata." Nasmijavši se, skrenula je udesno.

Stavivši čips u usta, počela je tipkati.

Za: Nialler

Stvarno? A što ako bih ti rekla da doista želim jedan poljubac? :P Pobijedili smo. Jedem čips. :D Rekla je da smo kao djeca. A nismo, zar ne? Ne razumije ona to. :D x

Uzevši jedan čips, sačekala je da Lucy stane na crveno prije nego joj ga je strpala u usta.

Progutavši ga, okrenula se prema njoj smijući se.

-"Ti nisi normalna!" Nasmijavši se odmahnula je glavom.

-"Znam, zato me i voliš." Nasmijavši se, osjetila je vibriranje mobitela.

Očima prelazeći preko riječi, nasmiješila se, osjetivši kako joj se obrazi žare.

Od: Nialler

Samo jedan? Doista Hales? Samo jedan? Ali ako je jedan poljubac ono što želiš, jedan poljubac ćeš i dobiti. :D Izvoli : x Naravno da nismo. :D P.S. Jedva čekam da te vidim. Ne mogu dočekati da te ljubim i grlim i držim u svom naručju.

It's you. It's always been you (NH  Ff - Book 1) FinishedWhere stories live. Discover now