Dok se Sunce pokušavalo uvući kroz zavjese u hotelsku sobu, njena figura se lagano promeškoljila ispod pokrivača, sakrivajući oči od upornog Sunca. Kako joj to nije pošlo za rukom, lagano je otvorila oči usput zijevnuvši. Uspravila se u krevetu te naslonila glavu na jastuk. Iz daljine se čulo udaranje valova o stijene, vika i smijeh ljudi sa plaže. Sa hotelskog bazena se čula glazba i žamor te povremeno pljuskanje vode od ponekog skakača. Lijeno i usporeno se ustala šetajući do prozora. Laganim pokretom ruke razmaknula je zavjese dopuštajući Suncu da uđe u sobu. Zatim je otvorila prozor duboko udahnuvši vruć ljetni zrak sa primjesom morske soli. Lagano se protegnula te otišla do kupaone.
Skupivši svoju kosu u ručnik na vrhu glave, otvorila je kofer. Na vrhu je bila povelika vrećica na kojoj je bila zataknuta poruka.
-"Nadam se da će ti se svidjeti." Pazi na sebe i uživaj. Mama
Nasmiješila se te spustila poruku na krevet. Otvorivši vrećicu bila je iznenađena njenim sadržajem. Žuta, lepršava ljetna haljinica tankih naramenica sa krupnim crvenim i bijelim cvjetovima. Stavivši je na krevet, rukom je izvukla ono što je ostalo u vrećici. Bijeli kupaći kostim.
Obukavši novi kupaći kostim i haljinu, stala je pred ogledalo pustivši kosu iz ručnika da joj pada po ramenima. Uzela je četku i u nekoliko je poteza rasčešljala te je odlučila ostaviti da se osuši. Zatim je uzela torbu za plažu te stavila u nju sve stvari koje će joj trebati te se zaputila u dnevni.
Ušavši osjetila je miris hrane i svježe skuhane kave.
-"Dobro jutro." Rekla joj je Lucy sipajući im kavu.
-"Dobro jutro." Uzvratila joj je sa osmijehom sjedajući na stolicu do Hanne.
-"Uzele smo si slobodu i naručile doručak." Rekla je Hanna.
-"Super, umirem od gladi." Uzvrati joj je uzimajući pecivo i namaz.
-"Ovdje je prelijepo." Rekla je Lucy nagnuvši se na šank i gledajući kroz prozor.
-"Da, stvarno je." Uzvratila joj je Haley prije nego je uzela zalogaj svog doručka.
-"No, recite vi meni, kamo idemo? Kakav nam je plan za danas?" Upitala ih je Hanna uzimajući gutljaj kave.
-"Kupanje, sunčanje, ljenčarenje, neki tulum na plaži." Rekla je Lucy.
-"Što od toga?" Upitala ju je Hanna.
-"A što kažeš na sve to?" Upitala ju je Haley gledajući je.
-"Što se mene tiče može, ja sam uvijek za." Rekla je kroz smijeh.
-"Ti si uvijek za? Super." Rekla joj je Lucy smijući se.
-"Nisam na to mislila." Rekla je tiho.
…
Sjedila je na plaži, čekajući da joj donesu piće jer joj se nije dalo ići s njima i gledati Hannino slinjenje za zgodnim konobarom. Iz razmišljanja ju je prekinulo vibriranje mobitela.
Vidjevši poznato ime na ekranu, nasmijala se a zatim prihvatila poziv.
-"Hej lutko." Rekao joj je poznati glas.
-"Jutro." Uzvratila je.
-"Jesi se odmorila, smjestila?" Upitao ju je.
-"Jesam, jesam. Trenutno se odmaram na plaži i gledam Hannino blamiranje." Rekla je gledajući u Hannu koja je imala svoj trenutak slave.
- "Neka, samo se odmaraj. Htio sam te čuti." Rekao je.
-"I sad kad si me čuo, što ćeš raditi?" Upitala ga je.
-"Pa otići na trening, na kupanje, roštilj ili nešto." Rekao je.
-"Ah, iduće godine ćemo svi zajedno ići. Može?" Upitala ga je grickajući usnu.
-"Naravno. Sačekaj malo." Rekao je i uskoro je čula neko komešanje.
Dok je čekala da dođe prema njoj su išle Hanna i Lucy noseći narađaste čaše sa malim suncobrančićima u njima. Hanna joj je davala njezinu čašu kada je čula nešto na liniji.
-"Evo me. Oprosti, stara me zvala. Moram ići. Čujemo se, pazi na sebe, fališ mi." Rekao je.
- "I ti meni, hoću i ti." Čujemo se.
-"Jel to bio Lucas?" Upitala ju je Lucy namještajući se.
-"Da. Zvao je da čuje kako sam i to." Uzvratila joj je igrajući se sa suncobranom.
-"Kako je to slatko." Rekla je Hanna gledajući u nju.
-"A kad smo kod slatkog, onaj konobar nije uopće loš." Rekla je Haley gledajući prema njemu.
-"Sestro, šape k sebi. To je moj ulov." Rekla je Hanna.
-"Oho, znači upecala si ga?" Upitala ju je kroz osmijeh.
-"OO, bacila je udicu i mamac, ali riba je produžila." Rekla je Lucy pogledavši u Hannu i isplazivši joj jezik.
-"Nije se još upecao, ali hoće." Rekla je Hanna sigurno.
-"Bolje bi ti bilo da se požuriš. Da ne bi došao netko sa boljim mamcem." Rekla joj je Lucy uzimajući gutljaj svoga koktela.
-"Alo, dosta o hrani, postajem gladna." Rekla im je Haley.
….
Sjedivši u svom stanu, gledajući tv i čekajući prijatelje da naprave roštilj, osjećao se opušteno i naspavano. Napokon odmor. Koliko se radovao tome što će vidjet prijatelje i svoje, toliko se nadao da će je sresti. Možda ove godine bude na njihovom mjestu. No, i ako bude, hoće li se uspjeti prepoznati? Kako će započeti razgovor? Iz razmišljanja ga je prekinulo zvono na vratima.
__________
Ovaj je kraći, znam.
Hvala svima koji čitate i komentirate. Znam da ste uzbuđeni i da svi želite znati kada će shvatiti da se znaju. Sinoć sam napisala te nastavke, ali morate se strpiti. Sve što se događa u ovoj priči ima svoj razlog. Vidjet ćete. Čak i neke stvari koje napišem na kraju nastavka. Samo se strpite i budite uz mene. :D
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...