Nije mislio da će zateći ovakvo nešto. Gledajući zbunjeno u njih, spremajući mobitel u džep lagano je rekao:-"Oprostite, nisam vam htio smetati."
Haley se u tome trenu pokajala radi poljupca, a da ni sama nije znala zašto. Pogledala je u Nialla da bi u njegovim očima vidjela zbunjenost i povrijeđenost. Niall je bio povrijeđen? Prošlo joj je kroz glavu.
Skrenuvši pogled sa Nialla na Lucasa koji je stajao pored nje, vidjela je da je Lucas ljut na njega što je upropastio trenutak.
-"Ne smetaš, ne brini." Strogo mu je odgovorio Lucas.
Niall je pogledao u njega, pa u Haley, potvrdno kimnuo glavom te se okrenuo.
Gledajući za njim kako odlazi odjednom se osjetila povrijeđenom, osjetila je jaku želju da potrči za njim i zaustavi ga, te mu kaže.. Ma nije ni sama znala što bi mu rekla, a najmanje zašto je to osjetila.
Odjednom je osjetila nečije ruke oko svoga tijela te nečije vrele usne na svom vratu. Istog trenutka je zadrhtala.
-"Što je bilo?" Upitao ju je podignuvši jednu obrvu.
-"Ništa, samo mi je najednom postalo hladno. Odi ti natrag van, ja idem po vesticu pa ću doći."
Kimnuo je glavom u znak potvrde te stajao i gledao u nju. Imala je osjećaj kako joj njegov pogled želi proniknuti u dušu. Krenuo ju je poljubit, ali se odmaknula i krenula u sobu ostavljajući ga samog.
Stajao je neko vrijeme i gledao zbunjeno za njom. Na kraju se trgnuo i odlučio otići van.
…
Nakon scene kojoj je upravo svjedočio, vratio se natrag na zabavu. Sa rukama u džepovima, spuštenom glavom hodao je kroz ljude ne obazirući se na njih. Kada je došao do bazena, sjeo je na ležaljku na kojoj je sjedio prije nekoliko minuta. Zarivši glavu u svoje dlanove, došlo mu je da vrišti. U glavi mu se stalno ponavljala ista scena, Haley i taj lik kako se ljube.
Protrljavši oči u nadi da će slike nestati, duboko je udahnuo. Nije mu cura, zna ju nekoliko sati, ima pravo na svoj život. Ali, zašto mu onda toliko ovo smeta, zašto ga njezin pogled toliko lomi? Neko vrijeme je razmišljao a zatim je odlučio da sve to nema smisla. Oni su poznanici, nema potrebe za takvim ponašanjem. Sam sebe je nekako uspio uvjeriti da je sve to od umora.
Ustao se i očima tražio dečke. Zatim je ugledao toga dečka kako izlazi iz kuće, sam. Laganim koracima je došao do Lucy i nešto joj rekao, a zatim ju je zagrlio. Izgledalo je kao da se pozdravlja s njom.
Mičući pogled s njih, ugledao je Harryja kako priča sa nekim curama, Louisa kako se zeza sa Paulom, te Liama koji je pričao sa Hannom. Odlučio je otići do njih.
…
Kada je ušla u sobu, otvorila je ormar tražeći vesticu. Našla ju je i obukla te stala pred ogledalom. Kada je ugledala svoj odraz u njemu, sama je sebi rekla:-"K vragu Haley! Prestani s tim. Lucas te pozvao na maturalnu, poljubio te, to nešto znači, zar ne? Prestani se zamarati idiotarijama. Kada ćeš napokon dozvoliti sama sebi da budeš sretna?"
Zagrizla si je usnicu, te sama sebi potvrdno kimnula glavom. Duboko je udahnula, uhvatila kvaku i taman kad ju je krenula okrenuti, čula je nekoga kako je zove.
…
Nakon što se vratio u dvorište, našao je Lucy i Hannu te lagano došao do njih.
-"Hej!" Rekao je.
-"Došao sam vas pozdraviti, idem kući polako. Ovo je bio dug dan." Nadovezao se odmah.
-"U redu." Rekle su u isti glas te ga zagrlile.
Mahnuo je dečkima i krenuo natrag unutra. Kada je došao u hodnik stao je kod stepenica i zazvao je:-"Haley?!"
-"Evo me!" Viknula je.
Za nekoliko trenutaka je bila ispred njega. Kada su im se oči srele, stidljivo je skrenula pogled.
-"Ovaj, nisam htio otići, a da te ne pozdravim." Rekao je.
-"Otići? Već ideš?" Upitala ga je dignuvši jednu obrvu.
-"Da, dan je bio jako dug i užasno sam umoran. Nadam se da se ne ljutiš?" Rekao je i pogledao u nju sa smiješkom na licu.
-"Naravno da se ne ljutim. Hvala ti što si došao, hvala na pomoći i hvala.."
Nije uspjela završiti rečenicu, a on ju je poljubio. Uzvratila mu je poljubac te ga je zagrlila.
-"Hvala tebi." Kratko je rekao naslonivši svoje čelo na njeno.
Nije mu ništa rekla, samo se nasmijala.
-"Vidimo se uskoro." Rekao je i još jednom ju poljubio.
Gledala je kako izlazi i za sobom zatvara vrata. Stojeći nekoliko trenutaka tamo, nasmijala se sama sebi te krenula u dvorište.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...