Osjećajući lagane udarce po licu, Haley je polako otvorila oči. Trljajući ih rukama, osjetila je jednu po jednu kapljicu kako joj padaju na prste. Podigla je pogled prema nebu i shvatila da kiša počinje padati. Ustala se sa ležaljke, okrenula prema družini koja je još uvijek spavala. Malo se odmakla stavivši ruke na bokove,a zatim je glasno povikala: "KIŠA! BUĐENJE!"
Malo su se promeškoljili,a zatim je začula nečije mumljanje. Gledajući u njih, tražeći osobu koja mumlja, vidjela je Harryja. Približila mu se da čuje što govori.
Lagano se okrenuo na bok i još jednom promumljao: -"Još samo 5 minuta mama, molim te."
Nekako je suspregnula smijeh, te se nagnula nad njega i još jednom ovog puta najglasnije što je mogla viknula: "SPAVALICE, DIŽITE SEEE!!! AJMOOO, BUUĐEENJEEEE!!"
-"Jesi ti normalna?" Pospano ju je upitao Liam, pridižući se.
-"Jesam, a vi se morate dići, ako ne želite pokisnuti." Odgovorila mu je, gledajući ga .
-"A od čega ćemo pokisnuti? Opet haluciniraš?" Odjednom se začula Hanna.
-"Ne, ne haluciniram, osjetila sam kapljice kiše." Mirno joj je odgovorila.
-"Koliko je sati uopće?" Louis je promrmljao, trljajući oči.
-"Nema ni 6". Umjesto nje, odgovorio mu je Niall.
-"Haley, ajde rano je. Idemo još malo odspavati." Rekla jeLucy.
-"Ne, trebate se ustat ako ne želite pokisnuti." Rekla je već iznervirano.
-"NE pada kiša."Drsko joj je rekao Louis.
-"U redu, kako hoćete." Odgovorila je i počela kupiti svoje stvari.
Dok je kupila svoje stvari, ostali su se vratili spavanju, ali ne zadugo. Samo što je složila deku, nebo se otvorilo i počelo je lijevati kao iz kabla.
-"Koji vrag?! "Viknuo je Louis, ustajući se.
-"Kiša!" Viknula je Lucy i kao munja skočila sa ležaljke.
Nakon par sekundi svi su se ustali i počeli trčati prema kući kada je Haley viknula: -"A Zayn?!"
-"Sranje." Niall je promumljao.
On i Liam su zatim dotrčali i taman su ga htjeli podići da ga odnesu unutra kada se on probudio.
-"Šta se događa?" Umorno je rekao.
-"Kiša pada." Odgovorio mu je Liam.
-"Sranje!" Ustao se brzinom munje i počeo trčati prema kući.
Iza njega su bili Niall i Liam.
-"Sranje!" Viknuo je Zayn.
-"Šta je bilo?" Pitala ga je Hanna, dok joj se voda cijedila sa šiški.
-"Mokar sam." Rekao je gledajući u svoje noge.
-"Ma daj? Nisi jedini." Odgovorio mu je Louis.
-"Idem nam po ručnike." Rekla je Lucy i krenula iz kuhinje prema katu.
-"Ne mogu vjerovati da smo zaspali na ležaljkama." Rekao je Harry skidajući mokru košulju sa sebe.
-"Ni ja. A kad smo kod nevjerovanja, kojeg vraga ti radiš?" Upitala ga je Hanna upitno ga gledajući.
-"Skidam mokru košulju sa sebe, što misliš da radim?" Uzvratio joj je.
-"Ljudi, gdje je Haley?" Upitao je Liam gledajući po kuhinji.
-"Nemam pojma, bila je iza nas." Rekao je Niall okrećući se prema vratima.
-"Kakva se to glazba čuje?" Upitao je Zayn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
Hayran KurguSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...