Chapter 10

1.4K 59 0
                                    

Nakon što je Lucy otišla i nakon što je dala kartu malenoj Ariji, Haley je neko vrijeme stajala na onom istom mjestu i smiješila se. A zatim je shvatila gdje se nalazi i gdje ide i počela se smijati kao luđakinja. Nitko je nije gledao čudno, jer su više-manje svi bili  tom stanju. Laganim koracima je krenula prema ulazu u dvoranu. Nakon nekih pola sata čekanja, vrata su se otvorila. Koja je to navala bila. Iz daljine je izgledalo kao da neko divlje krdo bježi od nečega. Kada je ušla u dvoranu preplavilo ju je uzbuđenje. Dok se spuštala prema prvom redu, gledala je oko sebe. Dvorana je bila ogromna, pozornica također. Bilo je toliko ljudi, svi su bili sretni. Kako se približavala prvom redu, pogledom je tražila Lucy. Zatim ju je ugledala. Smeđa kosa, povezana u visoki rep, oči koje pogledom traže nekoga u gomili ljudi, te smiješak nakon što ju je ugledala. Haley se požurila, došla do nje i zagrlila je. Zatim su se počele smijati i vrištati.

-"I, kakvi su uživo?" Upitala ju je uzbuđeno.

-"Prelijepi i tako zabavni." Odgovorila joj je Lucy smijući se.

Haley ju je još jednom zagrlila, zatim je izvadila fotoaparat i uslikala ih.  Nakon nekoliko minuta, pozornica se zamračila.

Počele su vrištati. Tada su izašli. Pet prelijepih dečkiju. No, Haleyine oči su pratile Nialla. Nije skidala oči s njega tokom cijelog koncerta. Tokom koncerta su plakale, vrištale, pjevale, smijale se i odlično zabavljale.

Nakon 2 sata koncerta, zadovoljne i sretne su polako tražile izlaz iz dvorane.

U svoj toj gužvi jedva su našle auto. Kada su ga našle, sjele su i polako krenule kući.

-"Sutra idemo u šoping, što kažeš?" Upitala ju je Lucy skrećući na glavnu ulicu.

-"Može." Odgovorila joj je Haley gledajući u sliku Nialla na fotoaparatu.

-"Jel se to netko zacopao u slatkog Irca?" Upitala ju je Lucy smijući se.

-"Nijeeee!" Rekla joj je Haley beljeći se. –"Samo, podsjeća me na nekoga, ali ne znam na koga." Nadovezala se zamišljeno.

-"Sjetit ćeš se kad ne budeš o tom razmišljala." Odgovorila joj je Lucy, stajući na crveno svjetlo.

-"Vjerojatno si u pravu." Uzvratila joj je Haley spremajući fotoaparat.

-"Sutra te pokupim oko 10 ujutro, može?" Upitala ju je Lucy.

-"Može, hoćemo zvati Hannu?" Uzvratila je pitanjem.

Gledajući u cestu, Lucy se sjetila da je njen zadatak da sutra izvuče Haley iz kuće. –"Ovaj, Hanna je sutra kod bake. "

-"Aha. A, dobro onda." rekla je Haley uzimajući torbu u ruke.

-"Evo, stigle smo." Rekla joj je Lucy veselo skrećući na njen prilaz.

-"Hvala ti, na svemu." Rekla joj je Haley izlazeći iz auta.

-"Nema potrebe za zahvaljivanjem, i da, ne zaboravi. Sutra ujutro." Rekla joj je i namignula.

Haley je samo kimnula glavom i zatvorila vrata od auta.

Kada je ušla u kuću, skakutajući je ušla u kuhinju i vidjela mamu kako je čeka.

-"Ti ne spavaš?" Upitala ju je prilazeći joj.

-"Ne, čekala sam te." Rekla joj je mama, grleći je.-"I kako je bilo?" Nadovezala se.

-"Prelijepo. Iako sam bila samo na koncertu." Rekla joj je otvarajući bocu vode.

-"Kako samo na koncertu?" Upitala ju je mama.

-"Pa, dala sam kartu za M&G jednoj djevojčici." Odgovorila joj je prije nego je otpila gutljaj vode.

-"Haley! To je tako lijepo od tebe." Rekla joj je mama sretno.

-"Da, to mi je i Lucy rekla. E, da.. sutra idem s njim u šoping. Doći ću prije nego odete da se pozdravim s vama." Rekla joj je zatvarajući bocu.

-"Može. Idi, odmori se." Uzvratila joj je mama.

-"Idem. Laku noć." Rekla je Haley odlazeći iz kuhinje.

It's you. It's always been you (NH  Ff - Book 1) FinishedWhere stories live. Discover now