Završivši još jedan intervju, izlazeći iz sobe osjetio je vibriranje mobitela. Otključavši ga, vidio je novu poruku.
Od: Hales
"Nisam ni mislila da jesi. :P Pazim na nju kao što sam i obećala. x"
Pročitavši je, kutovi usana su mu se razvukli u osmijeh. Poljubac? Poslala mu je poljubac. Nije mogao vjerovati. Prije nego je promislio, prsti su već tipkali odgovor.
Za: Hales
"Držim te za to obećanje. Čisto iz znatiželje, kada je planiraš vratiti vlasniku? :P x"
Nasmiješivši se za sebe, spremio je mobitel i krenuo za dečkima.
…
-"Taj krevet i ta komoda idu u desnu sobu." Rekla je Haley smiješkajući se i pokazujući na svoju sobu.
-"U redu." Rekao je niži muškarac.
-"A drugi?" Upitao je njegov kolega.
-"Drugi idu u lijevu sobu." Rekla je Lucy.
-"Razumijemo." Rekli su u isti glas.
-"Treba li Vam pomoć?" Upitala je Haley gledajući kako spuštaju komodu na pod dnevnog boravka.
-"Ne, hvala. Trebat će nam malo vremena da sastavimo krevete." Rekao je niži muškarac.
-"U redu, raspored znate?" Upitala je Lucy.
-"Znamo. Imamo ga nacrtanoga. Ništa se nije mijenjalo što se tiče toga?" Upitao je drugi.
-"Ništa. Znači, možemo otići na kavu dok ne završite?" Upitala je Haley ljubazno se nasmijavši.
-"Što se nas tiče, možete." Rekao je niži muškarac, nasmijavši se pokazujući svoje malo krive zube.
-"Odlično, ako nešto budete trebali, nazovite me." Rekla je Haley uzimajući jaknu i torbu.
-"Nema problema gospođice." Rekao je kimnuvši glavom.
Izlazeći iz stana, duboko je udahnula svježi zrak.
Obukavši jaknu, izvadila je mobitel iz torbice i vidjela novu poruku. Sam pogled na njegovo ime je izazvao osmijeh na njenom licu. Otvorivši je, pažljivo je čitala riječi.
Od: Nialler
"Držim te za to obećanje. Čisto iz znatiželje, kada je planiraš vratiti vlasniku? :P x"
Oči su joj zastale na poljupcu kojeg je stavio na kraj. Nije znala zašto mu ga je stavila na kraj prošle poruke, to je jednostavno bila navika. Većinom je svoje poruke završavala sa poljupcem. Prije nego je stigla poništiti to, poruka je bila poslana. Vratio joj je poljubac? Nasmiješivši se osjećaju koji ju je obuzeo, počela je tipkati odgovor.
Za: Nialler
"Hmm.. Možda nikada. Topla je, mekana, fino miriši i pristaje mi. Možda postoji mogućnost nagodbe sa vlasnikom? :P x"
Nasmijala se, spremajući mobitel natrag u torbicu.
-"Nema me nekoliko minuta, a već nešto propuštam." Rekla je Lucy došavši do nje.
-"Ne propuštaš ništa.. posebno.." Rekla je nasmijavši se, osjećajući kako joj se obrazi počinju rumeniti.
-"Da, zato se i rumeniš. Scott, poznajem te bolje od toga." Rekla je nasmijavši se lagano.
-"Niall mi je poslao poruku." Rekla je pogledavši je.
-"Niall? Zbilja? I mislila sam da je možda on u pitanju. Jesi zato cijelo vrijeme od kako sam otišla iz stana nasmiješena i čudna?" Upitala je lagano je udarivši laktom u rebra.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...