Do dvorane im je trebalo nekih 20 minuta. Cijelim putem su puštale njihove pjesme i pjevale. Bile su uzbuđene. Kada su stigle, jedva su pronašle mjesto za parkiranje. Čim se Lucy parkirala, izletile su iz auta i ugledale tisuće cura poput njih koje čekaju da se vrata otvore. Haley ih je gledala i smješkala se. Imale su raznorazne transparente.
-"Hajmo, tamo se ide za M&G." Rekla je Lucy pokazujući joj na jedan nešto kraći red.
-"Hajmo." Odgovorila je Haley, stišćući svoju kartu.
Hodajući do tamo, prošle su pored jedne djevojčice od nekih 9 godina koja je užasno plakala. Već su je prošle, ali je Haley uhvatila Lucy za ruku i tiho joj rekla: Čekaj.
-"Šta je bilo?" Upitala ju je Lucy, gledajući je zbunjeno.
-"Sačekaj malo." Odgovorila joj je Haley i okrenula se.
Laganim korakom je došla do te djevojčice i njene mame te čučnula ispred nje.
-"Kako se zoveš?" Upitala ju je, gledajući je.
Djevojčica je podigla glavu i kroz jecaje odgovorila: " A-a-ari-i-a."
Haley joj je pružila ruku i rekla: Haley, drago mi je.
Djevojčica joj je pružila ruku.
-"Zašto plačeš?" Haley ju je upitno pogledala i prozborila.
-"Zato što neću vidjeti dečke." Odgovorila joj je djevojčica.
-"Imamo kartu za srednji red na balkonu." Ubacila se njena mama.
Haley je pogledala u njenu mamu, pa opet u djevojčicu te je pogledala prema Lucy i usnama oblikovala riječ "oprosti." Lucy ju je zbunjeno gledala.
Zatim je pogledala u kartu koju je držala u svojim rukama i obratila se djevojčici:" Vidiš li ovu kartu?"
Djevojčica je pogledala u njenu ruku te kimnula glavom.
Haley joj je zatim obrisala suze, te pružila ruku sa kartom prema njoj i rekla: "Izvoli, tvoja je."
Djevojčica je prestala plakati, otvorila je širom oči i gledala u nju.
-"A ti?" Upitala ju je zatim.
-"Ne brini se za mene, ova karta je moj poklon tebi." Odgovorila joj je smijući se.
-"To je previše, ne možemo to uzeti." Rekla je njena mama.
-"Ne. Nije previše." Rekla je i pogledala u njenu mamu pa zatim u nju. Pružila joj je kartu.
Djevojčica je još neko vrijeme oklijevala, a zatim je pružila svoju malenu ruku prema karti i lagano je uzela.
Haley se ustala i pogledala prema Lucy koja je bila na rubu plača zbog geste njene prijateljice.
Djevojčica je zatim zagrlila Haley i zahvalila joj je. Vratila joj je zagrljaj te joj rekla: "Uživaj! Požuri, da ne zakasniš!"
-"Hvala ti! Ne znam kako ću ti se odužiti za ovo!" Rekla je djevojčičina mama, na rubu suza.
-"Ne zabrinjavajte se time. Sve je u redu." Odgovorila joj je i stisnula joj ruku.
Zatim se odmaknula i pogledala u Lucy koja je krenula prema njoj. Djevojčica i njena mama su krenule, a ona se još nekoliko puta okrenula prema Haley. Haley je gledala u nju i smiješila se.
-"Kako plemenita gesta." Rekla je Lucy stajući do nje.
-"Ljutiš se?" Upitala ju je Haley.
-"Naravno da ne. Kako da se ljutim na tebe?" Odgovorila joj je smiješeći se.
-"Požuri, da ne zakasniš." Rekla joj je Haley vraćajući joj osmijeh.
-"Nađemo se u dvorani?" Upitala ju je Lucy, krećući.
-"Naravno." Rekla joj je i mahnula.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...