Chapter 31

1.1K 53 4
                                    

Srce joj je skočilo u pete. Nije znala što da napravi niti kako da se ponaša. Nije joj bilo jasno kako se to dogodilo. Otišla je na face i otvorila grupni razgovor između nje, Hanne i Lucy.

„Imate 10 minuta da se nacrtate kod mene! Imamo problem!“

Nisu odgovorile, ali znala je da će doći. Što će napraviti sad? Kako je uopće to dospjelo na twitter?

Nervozno je hodala po sobi. Nije znala što bi sa sobom. Mozak joj je radio 220 na sat.

Zatim je začula korake na stepenicama.

-"Haley? Gdje si?" Vikala je Lucy.

-"U sobi! Uđite!" Viknula je.

Otvorile su vrata i ušle. Gledale su blijedo u nju.

-"Što je bilo?" Upitala ju je Lucy uspuhano.

-"Kakav problem? O čemu ti?" Nadovezala se Hanna.

Nije im odgovorila, samo im je prstom pokazala na ekran. Polako su otišle do laptopa i ostale zapanjene. Okrećući se prema njoj sa šokiranim izrazima lica, nisu znale što da kažu.

-"Kako?" Počela je Hanna.

-"I ja se pitam." Nervozno je rekla Haley.

-"Nemoguće! Tko?" Nadovezala se Lucy sjedajući na stolicu.

-"NE ZNAM!" Viknula je Haley.

Obje su poskočile od tona njenog glasa. Haley obično nikad ne viče. Ovo im je bila novost. Njen izraz lica. Bespomoćna, uplašena. Ona je obično imala sve pod kontrolom i znala je obuzdati svoje emocije.

-"Oprostite." Tiho je rekla.

-"Razumijemo te." Utješno joj je rekla Lucy.

-"Tko je postavio te slike?" Upitala je Haley prolazeći rukama kroz kosu.

-"Bolje pitanje je: Odakle im?" Dodala je Hanna, gledajući u uznemirenu Haley.

Nije ništa rekla, samo je prošla pored njih i sjela za stol. Gledala je u slike sa njenog rođendana. Slike koje su slikane poslije zabave, kada su ostale same sa dečkima. Slika koja je izazvala najviše pomutnje je bila slika nje i Nialla u bazenu.  Ispod te slike su bili razni komentari, a velika većina njih ju je blatila. Iz razmišljanja ju je prenuo zvuk obavijesti. Otvorivši obavijest, skoro se onesvijestila.

„@ HaleyScott Da li si stvarno mislila da nećemo saznati tko si? Kučko, miči prljave šape od njega!“

-"Kako su saznali tko sam?" Upitala je šokirano.

-"Molim?" Rekle su obje u isti glas.

-"Pogledajte ovo!" Pokazala im je na ekran.

Kada su vidjele što piše, prekrile su usta rukama. Poruke su nastavljale stizati. Twitter joj je bio preplavljen porukama koje su bile slične toj, neke od njih su bile čak i gore.

-"Što da radim? Ako Lucas ovo vidi.." Rekla je Haley.

-"A da nazovemo dečke?" Upitala je Lucy.

-"I što da im kažem? Hej dečki, bili ste mi na rođendanu i slike su izašle van i sad me svi vrijeđaju i misle da imam nešto s Nialom?" Rekla je ljutito.

-"A što drugo možeš napraviti?" Upitala ju je Hanna.

-"Praviti se da nisam vidjela." Tiho je odgovorila.

-"Molim?" Lucy ju je upitala podignuvši ton.

-"Ne možeš to napraviti. Znaju tko si. Vjeruj mi, vjerojatno do sad znaju i sve o tebi." Dodala je Hanna, nervozno lamatajući rukama.

It's you. It's always been you (NH  Ff - Book 1) FinishedWhere stories live. Discover now