Evo još jedan nastavak... Sutra nisam kod kuće, tako da neću moći objaviti drugi.. :DD Nadam se da će vam se svidjeti i da ćete komentirati.. :DD Love ya !
________________________________________________________________--
Vraćajući se unutra, pogled im je pao na mjesto na kojem je prije nekoliko minuta stajao.
Još uvijek je bio ondje, ostavljajući poljupce na vratu plavokose djevojke, koje je nešto šaptala u njegovo uho smijući se.
Ne želeći izazvati scenu, produžile su kroz gužvu do stola gdje su zatekle Liama, Zayna i Josha koji su bili zaokupljeni razgovorom i smijehom.
Sjedajući na svoja mjesta, razgovor je utihnuo i sve oči su bile uprte u njih.
-"Što je bilo?" Upitao je Zayn proučavajući izraze njihovih lica.
-"Gdje je Niall?" Upitao je Josh.
-"Niall je otpratio Haley kući." Rekla je Lucy gledajući ispred sebe.
-"Što se dogodilo? Izgledate kao da ste vidjele duha. A Niall se nekoliko minuta nakon što ste otišle ustao i rekao da se nešto dogodilo i da ima čudan osjećaj." Rekao je Josh, gledajući ih.
-"Rekao je to?" Upitala ga je Lucy pogledavši u njega.
-"Da. I samo je otišao. Čekaj, što se dogodilo?" Upitao je Liam naginjući se prema njima sa zabrinutim izrazom lica.
-"Haley je našla Lucasa." Odgovorila je Hanna hladno.
-"Gdje je bio?" Upitao je Zayn.
-"U tamnom dijelu kluba, tamo gdje je još uvijek. Sa curom koja nije Haley." Rekla je Lucy.
-"Prevario ju je?" Upitao je Liam iznenađeno sa naznakom iznerviranost u glasu.
-"Koji kreten." Rekao je Zayn dignuvši ruke u zrak.
-"O da. Potresena je i uopće nismo mogle doprijet do nje. No, onda je Niall došao i otpratio ju je kući." Rekla je Lucy.
-"I što sada? Kada dođe Lucas?" Upitao je Josh.
-"Ne znam." Rekla je Hanna igrajući se sa prstenom.
…
Popuštajući stisak, polako se izvukla iz njegovog zagrljaja. Nije ništa rekao, samo ju je gledao, promatrajući njene pokrete očekujući sljedeći potez.
Obrisavši razmazanu šminku ispod očiju, podigla je pogled našavši se s njegovim.
-"Jesi dobro?" Upitao ju je tiho.
-"Jesam i nisam. Oprosti zbog ovoga. Obično se ne raspadnem tako lako. Hvala ti što si tu." Rekla je tiho, osjećajući kako se rumeni.
-"Nemaš se zbog čega ispričavati, razumijem. Dečko ti je ili je bio i vjerojatno si ga voljela." Rekao je.
-"Zapravo, sviđao mi se. Ali nisam bila zaljubljena u njega i definitivno ga nisam voljela. Samo mi se sviđao. Vjerovala sam mu. To je ono najgore. Činjenica da sam mu vjerovala, a on je to povjerenje uništio. Voljela sam samo jednom. I kako vrijeme prolazi, sve više uviđam da još uvijek volim i vjerojatno nikada neću prestati voljeti tu osobu." Rekla je spuštajući pogled.
-"Normalno je, zapravo očekivano je da ćeš biti potresena nakon toga. A što se tiče ovog drugog, mislim da te tu u potpunosti razumijem. Ne brini, tvoja tajna je sigurna samnom." Rekao je lagano se nasmijavši.
-"Hvala ti. Na svemu. Svaka cura bi bila sretna da te ima za dečka." Rekla je zagrizavši donju usnicu.
-"Nema na čemu. Lucasa bi netko trebao prebit." Rekao je ozbiljno.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...