-"Hanna, gdje si?" Vikala je Haleyina mama.
-"Evo me." Odgovorila joj je Hanna.
-"Čovječe, ovo stvarno prelijepo izgleda." Rekla je Haleyina mama gledajući u njihovo dvorište.
Šarene lampice koje su se protezale od stražnjih vrata skroz do male pozornice i okolo. Mala pozornica na kojoj su se upravo postavljali zvučnici, mikrofoni.. Uza zid se nalazio jedan veliki, dugački stol sa pićima i grickalicama. Sa desne strane pozornice se nalazio veliki bazen. Bio je udaljen nekih 20 metara od nje. Oko bazena su također bile lampice. Od stražnjih vrata do pozornice i bazena se protezao mali crveni tepih.
-"Haley će biti oduševljena." Rekla je njena mama.
-"I ja se nadam." Uzvratila joj je Hanna.
-"Kada će gosti stići?" Upitala je njena mama vraćajući se u kuću.
-"Za nekih 10-15 minuta će početi dolaziti." Odgovorila joj je Hanna, hodajući za njom.
-"A dečki?" Upitala je Hanna.
-"Dečki su već tu, u kuhinji su." Rekla je njena mama gledajući u nju.
-"Mogu li?" Upitala je Hanna uzbuđeno.
-"Naravno, ja upravo idem tamo. Hajde samnom."
Kada je ušla u kuhinju, ugledala ih je kako sjede na stolicama i zezaju se sa Paulom. Lou ih je pokušala našminkati, ali oni su bili nemogući.
-"Dečki, ovo je Hanna, jedna od najboljih prijateljica moje kćeri."
Dečki su joj se predstavili i zagrlili je, a Hanna se crvenila.
-"Dakle, one dolaze kući za nekih sat vremena maksimalno. Slušam plan." Rekao je Haleyin tata sjedajući na stolicu.
-"Dakle, mi ćemo se sada našminkati ..Bože kako to glupo zvuči." Rekao je Zayn.
-"Nakon toga ćemo se obući i otići u dvorište kod pozornice. Gosti će već biti tamo i mi ćemo čekati. Kada dođe kući i kada krenete s njom prema dvorištu, Hanna ili netko od vas neka stisne prekidač koji će upaliti lampice i sve ostalo vani i ostatak znate." Rekao je Liam.
-"U redu. Sviđa mi se. Hvala vam dečki." Rekao je njezin tata smijući se.
-"Hajmo ljudi, nemamo puno vremena. POKRET!" Viknula je Hanna i svi su počeli sa pripremama.
-"Ja i vi ćemo je dočekati. Neka vaši koferi budu spremni dolje, tako da misle da je čekate da možete otputovati. A dalje, sve prepustite meni i Lucy." Rekla im je Hanna smijući se.
-"Dogovoreno." Uglas su rekli Haleyini.
Lucy je gledala na sat i počela ju je hvatati nervoza. Hoće li svi stići sve napraviti?
-"Idemo?" Upitala ju je Haley.
-"Ako si gotova, može." Uzvratila joj je Lucy.
-"Ove štikle su stvarno dobre." Rekla je Haley gledajući u Lucy i smijući se.
-"Normalno, kad sam ih ja birala." Odgovorila joj je Lucy beljeći se.
-"E, zvala me Hanna. Vratila se i čekat će nas kod tebe. Prespavat ćemo kod tebe i ići ćemo negdje van, može?" Upitala ju je Lucy, skrećući sa parkirališta prema gradu.
-"Može." Veselo joj je odgovorila Haley.
Nakon nekih pola sata, stigle su pred Haleyinu kuću. Sve je izgledalo normalno.
Kada su ušle kroz vrata, Hanna se zaletila na Haley i Lucy.
-"Falile ste mi!" Veselo je rekla grleći ih.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...