Chapter 34

1K 44 0
                                    

Osjećajući poglede na sebi, Haley je spustila glavu osjećajući se nelagodno. No. Lucas je to osjetio te joj je stisnuo ruku. Podigla je pogled prema njemu i nasmijala mu se zahvalno. Dobila je osmijeh natrag. Nekoliko trenutaka kasnije, ugledala je Hannu i Lucy. Kada se približila njihovom stolu, nasmijale su se i pohvalile njen izgled.

-"Prelijepo izgledaš." Rekla joj je Lucy uzimajući gutljaj pića.

-"Tko mi to kaže?" Upitala ju je Haley sa smiješkom na licu, lagano je gurkajući.

-"Svi znamo da sam ja najljepša." Prasnula je Hanna vragolasto.

Djevojke su se na to samo nasmijale.

Ubrzo je došlo vrijeme za prvi ples. Lucas se polako ustao pružajući svoju desnu ruku prema Haley koja ju je prihvatila. Laganim korakom ju je poveo prema plesnom podiju. Svirala je neka lagana, ljubavna pjesma. Ovio je svoje ruke oko njenog struka, a ona svoje oko njegovog vrata. Počeli su se kretati u ritmu glazbe. Haley se osjećala sretno, mirno.

-"Prelijepa si." Šapnuo joj je Lucas na uho.

Nije mu ništa odgovorila samo se nasmiješila i zarila svoju glavu na njegovo rame. Njezin potez je lagani smijeh kod njega.

Pjesma je lagano završavala, a Haley ga nije željela pustiti. Željela je tako ostati zauvijek.

Izgubljena u glazbi, opijena njegovim parfemom, zahvaćena u intimnoj i romantičnoj atmosferi zahvaljujući svjetlima i reflektorima, misli su joj odlutale.

-"Da mogu, zauvijek bih ostao s tobom ovdje. S tobom sam ja, ja. Mogu biti ono što jesam. Ne moram se pretvarati. Prihvaćaš me takvog kakav jesam  i s tobom je sve prirodno i lako."

Naglo otvorivši oči, odmahnula je glavom pokušavajući shvatiti što se dogodilo. Dio sjećanja, koji joj se vratio i izbezumio ju.  Jasno i glasno je čula njegov glas u svojoj glavi. Odmahnula je glavom još jednom i pokušavajući potisnuti to što dalje, pogledala u Lucasa.

Nakon nekoliko sekundi, uzvratio joj je pogled. Desnu ruku je lagano  stavila na njegov vrat i prije nego je išta uspio reći, poljubila ga je. On ju je lagano privio uz sebe, što je poljubac učinilo još strastvenijim. Njegove ruke su putovale po njenim leđima, a njezine su čvrsto stiskale njegov vrat, putujući s njega prema njegovom licu. Poljubac je prekinulo mijenjanje osvjetljenja u dvorani. Odmaknuvši svoje usne od njegovih, držeći svoje ruke na njegovom licu sa čelima pritisnutima jedno na drugu, Haley je pokušavala doći do daha.

-"Čemu ovo?" Upitao ju je Lucas polizavši usnu.

-"Ne znam. Zbog tebe, vjerojatno." Odgovorila mu je iskreno.

-"Zbog mene? Jesam napravio nešto ili?" Upitao ju je uzimajući njenu ruku u svoju i ispreplećući im prste.

-"Tu si, sa mnom. To mi je dovoljno. Uz tebe se osjećam dobro, sretno." Odgovorila mu je gledajući u njihove ruke.

Spuštajući svoju glavu prema njenoj, usnama se približio njenom licu.

-"Želiš li da odemo odavde?" Prošaptao je.

Njegov topli dah je poslao pozitivnu jezu niz njenu kože, tako da su joj se dlačice na rukama naježile.

-"Može, samo da se javim curama i odem po torbicu." Rekla je grickajući donju usnu.

Kimnuo je glavom i pošao s njom.

-"Jeste se naplesali?" Upitala ih je Lucy sa smiješkom.

-"Jesmo da." Odgovorila je Haley koja se istog trena zacrvenjela.

-"Crveniš se, tako da ću to shvatiti kao veeooma potvrdan odgovor." Rekla je Hanna i namignula joj.

-"Mi idemo. Vidimo se cure, dobro se zabavite." Rekla im je kroz smiješak.

Hanna i Lucy su se zbunjeno pogledale, a zatim u nju.

-"Prije toga, možeš doći na sekundu s nama?" Upitala ju je Lucy ustajući.

Kimnula je glavom i okrenula se Lucasu:- "Neću dugo."

Potvrdno joj je kimnuo glavom i nasmiješio se.

Krenuvši za prijateljicama, duboko je udahnula. Ušavši u malu prostorijicu gdje su bili školski rekviziti, stala je kod vrata.

-"Kuda idete?" Upitala ju je Hanna, prekriživši ruke na prsima.

-"Ne znam. Negdje." Rekla je Haley sliježući ramenima.

-"Što planiraš?" Upitala ju je Lucy ozbiljno.

-"Na što misliš?" Vratila je pitanje Haley dižući jednu obrvu.

-"Pa, znaš…" Lucy je zastala.

-"O Bože! Hoćeš se sexat s njim?" Prasnula je Hanna.

-"Normalno da ne! Šta vam je? Jeste poludjele? Kao da  me ne znate." Ljutito je rekla.

-"Oprosti, samo se brinem radi tebe." Tiho je prozborila Lucy.

-"Znam, ali sve će iti u redu. On nije takav. A uostalom, znam šta radim." Rekla je Haley uvjeravajućim i sigurnim tonom.

-"U redu. Lijepo se zabavi." Rekla joj je Hanna.

-"Hoću, i vi. Vidimo se." Rekla im je prije nego se okrenula.

Krenula je prema Lucasu, a zatim se okrenula prema prijateljicama koje su gledale za njom. Nasmijala im se, pokazujući svoje lijepe bijele zube te im je poslala leteći poljubac, na što su se one nasmijale.

-"Možemo." Rekla je Lucasu, došavši do njega.

Ustao se sa stolice, nasmijao se te isprepleo prste svoje ruke sa njenima. Polako prolazeći između stolova i ljudi, došli su na parkiralište. Lagani, nježni povjetarac ju je udario u lice. Nasmijala se sama sebi te krenula sa Lucasom do auta.

It's you. It's always been you (NH  Ff - Book 1) FinishedWhere stories live. Discover now