Odgurnuvši Nicole od sebe, obrisao je usta rukom prije nego je pogledao prema njoj.
-"Jesi ti normalna?!" Povikao je skupivši obrve.
Frustrirano je prošao rukama kroz kosu, osjetivši pogled na sebi. Okrenuvši glavu u desno, ugledao je Haley. Njeno tijelo je bilo napeto, ruke su bile čvrsto stisnute u šake. Bez razmišljanja je krenuo prema njoj.
Približivši joj se, svojim rukama je obuhvatio njene. Čim je dodirnuo njenu kožu, osjetio je da gori.
-"Hales, nisam.. Ona je mene poljubila.. Nisam se ni snašao." Gledajući u njenu lice, čekao je da pogleda u njega.
Lagano je podigla pogled prema njemu te je primjetio da su njene oči postale tamne. Nije bilo ni traga onoj divnoj smeđoj boji.
-"Pusti me." Prosiktala je.
-"Hales, stvarno nisam. Čim sam shvatio, odgurnuo sam ju. Kunem se Hales, nikada je ne bih poljubio." Glas mu je bio drhtav, a pogled molećiv.
-"Rekla sam da me pustiš!" Povikala je istrgnuvši svoje ruke iz njegovih.
Nije stigao reagirati, a već je prošla pored njega.
…
Znala je da je nije htio poljubiti, da nije on kriv. Znala je tko je kriv. No znala je i da nije pametno da joj sada bude u blizini.
Njen bijes je bio prevelik. Disanje je bilo duboko i ubrzano. Srce joj je ubrzano radio. Istrgnuvši svoje ruke iz njegovih, krenula je prema njoj. Njeni koraci su bili brzi, odlučni. Došavši ispred nje, osjetila je kako joj se čeljust steže, a bijes se pojačava.
-"Sada vidim zašto si s njim." Jezikom je prešla preko usne prije nego se nasmijala.
-"Haley!" Lucy je viknula, no nije se obazirala.
-"Rekla sam ti nešto. No, što si ti napravila?!" Povisila je ton, gledajući je.
-"A što ćeš mi napraviti? Hmm?" Izazivala je, još uvijek sa smiješkom na licu.
-"Za početak? Za početak ću ti skinuti taj glupavi osmijeh sa lica." Hladno je rekla približivši joj se toliko da ih je samo nekoliko centimetara dijelilo.
-"Buhu!" Nasmijala se, preokrenuvši očima.
Njen bijes je postajao jači svake sekunde. Ruke su joj se skupile u šake.
-"Maca popapala jezik?" Nasmijala se.
Njene ruke su se refleksno našle na njenim ramenima gurnuvši je tolikom snagom da je zateturala.
Približivši joj se, njene ruke su je gurnule, ovaj puta sa još više bijesa. Gurnuvši je, pala je na mramorni pod.
-"Ti nisi normalna!" Viknula je, gledajući u nju.
-"Jebeno sam ti rekla da ni ne pomišljaš!! Upozorila sam te!! No ne, ti si morala biti kučka kakva i jesi!" Vikala je, stavši iznad nje.
-"Haley, nemoj!" Uhvativši je za ruku, Chris ju je pokušao urazumiti.
Pogledavši u njega, otresla je njegovu ruku, a zatim ponovno pogledala prema Nicole.
Vidjela je strah u njenim očima, no nije je bilo briga. Spustivši se pored nje, dlan njene desne ruke se našao na njenom obrazu.
Silina udarca je bila tolika da je okrenula glavu.
-"Smatraj se sretnom. Usudiš li se još jedanput napraviti tako nešto… Pa recimo da nećeš imati sreće." Prosiktala je dok se u kutu njenih usana pojavio osmijeh.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...