Chapter 41

1K 42 2
                                    

-"Idemo se spremati." Rekla je Hanna

-"Za šta?" Upitala ju je Haley spremajući stvari u torbu.

-"Pa za tulum na plaži." Uzvratila joj je sa osmijehom.

-"Kada?" Upitala ju je Lucy.

-"Večeras, točnije, počinje za sat vremena." Rekla je Hanna namještajući sunčane.

-"A kako si ti saznala za to?" Upitala ju je Haley.

-"Pa, zgodni konobar mi je rekao. Što znači, da će i on biti na njemu." Rekla je sa vragolastim osmijehom prije nego je krenula.

-"Druga prilika da ga upecaš." Rekla je Lucy.

-"Saamo, sa drugim mamcem." Rekla je Haley sa osmijehom.

 .......

-"No, Hanna jesi li spremna?" Upitala ju je Lucy sjedeći na naslonu kauča.

-"Polako, mora dobro pripremiti mamac." Rekla je Haley izlazeći iz svoje sobe.

Imala je kratke traper hlače, te zelenu majicu na bretele dok joj je kosa bila pokupljena u visoki rep, a oči joj je krasila maskara i olovka za oči.

-"Wow maco!" Rekla je Lucy gledajući je.

-"Previše? Premalo? Što ne valja?" Upitala ju je gledajući preko ramena.

-"Taman." Rekla je Lucy vadeći mobitel.

-"Namjesti se." Nadovezala se.

Stala je ispred nje, desnu ruku je stavila na bok, lijevu nogu je savila u koljenu dok je lijevu ruku namjestila na lijevu nogu. Usne je razvukla u osmijeh pokazujući zube.

-"Prelijepo." Rekla je Lucy prije nego je sliku podijelila na twitter sa porukom:

@HaleyScott  Spremna za tulum :D

-"Evo me, evo me!" Viknula je Hanna izlazeći iz sobe.

Kratka bijela lepršava suknjica savršeno je isticala njene duge noge, a crni top je savršeno isticao njenu vitku liniju. Svoju dugu plavu kosu je pustila da pada preko ramena. Oči je naglasila maskarom, olovkom i laganim sjenilom.

-"O, e ako ovaj mamac ne upali, traži novog zgodnog konobara." Rekla joj je Lucy ustajući.

-"Upalit će, ne brini." Rekla je Hanna namignuvši joj.

-"Lucy, ova haljina ti predobro stoji." Rekla je Haley gledajući u nju.

Imala je svijetloplavu lepršavu haljinu do poda  koja se vezala oko vrata.

-"Hvala ti." Uzvratila joj je Lucy prije nego je zatvorila vrata.

Hodajući plažom uživala je u ugodnom morskom povjetarcu te šumom valova.

Ispred njih se ubrzo začula glasna glazba i uskoro su se vidjeli brojni ljudi kako plešu, pričaju i zabavljaju se.

-"To je to. Stigle smo." Rekla je Hanna gledajući u Haley i Lucy.

-"Vidi koliko ljudi." Rekla je Lucy.

-"Ovo će biti zabavna večer." Nadovezala se Haley.

-"Eno stola sa pićem, hoćemo popiti nešto?" Upitala ih je Hanna pokazujući na stol.

Nisu joj odgovorile samo su potvrdno kimnule glavom. Došavši do stola, natočile su si neko piće u čaše. Nisu znale što je to, ali nisu puno ni zapitkivale.

Haley je držala svoju čašu i gledala u ljude kako plešu. Oči su joj zaiskrile.

-"Hoćemo plesati?" Upitala ju je Lucy.

It's you. It's always been you (NH  Ff - Book 1) FinishedWhere stories live. Discover now