Sretna Vam Nova 2014 godina! Želim vam puno sreće, zdravlja, ljubavi i da vam se sve želje ostvare. :D
___________________________________________________________________________
Nakon što je Niall viknuo njeno ime, kao da je cijeli svijet stao. Kao da su postojali samo njih dvoje. A kada se činilo da situacija ne može postati napetija, postala je.
Josh koji se stvorio pored Nialla i viknuo Hannino ime.
-"Niall!" Viknula je Haley prije nego je došla do njega i zagrlila ga svom snagom.
-"Kako si?" Upitao ju je, upijajući njen miris.
-"Dobro sam, a ti?" Upitala ga je.
-"Isto." Rekao je puštajući je iz zagrljaja.
Odmaknula se od njega i pogledala u Josha.
-"Josh! Odakle ti tu?" Upitala ga je došavši do njega i zagrlivši ga.
-"Došao sam u London kod Nialla." Rekao je.
-"Slušaj me. Ponašaj se normalno. Onaj crni dečko pored Hanne? To je njezin dečko." Rekla je puštajući ga iz zagrljaja.
-"Niall, sjećaš se Lucasa zar ne?" Upitala ga je sjedajući pored njega.
-"Naravno. Kako si stari?" Upitao ga je Niall pružajući mu ruku.
-"Dobro sam, a ti?" Rekao je prihvaćajući ruku.
-"Odlično." Rekao je prije nego je sjeo do Haley.
-"Cure, vidite, Josh je došao sa Niallom." Rekla je gledajući u cure.
-"Kako ste?" Upitao je Josh grleći ih.
-"Dobro." Rekla je Lucy iznenađeno.
-"Dobro." Rekla je Hanna zbunjeno spuštajući glavu.
-"Dobro, sad kad smo se svi izgrlili i sve to, ajmo nešto popit." Rekao je Louis.
-"Može." Složio se Niall.
-"Ko će ići po pića samnom?" Upitao je Zayn
-"Možemo ja i Jacob." Rekao je Lucas.
Nakon što Zayn, Lucas i Jacob otišli, djevojke su sjele jedna pored druge da se dogovore.
-"I što sad?" Upitala je Haley.
-"Ne znam." Rekla je Hanna.
-"Reci mi nešto. Voliš li Jacoba?" Upitala ju je Lucy.
-"Mislila sam da ga volim, ali onda sam upoznala Josha i.." Rekla je uznemireno
-"E, pa, bolje ti je da smisliš šta ćeš jer se doselio u London." Rekla je Haley.
Osjetivši par očiju koji ih je znatiželjno promatrao okrenula se prema El koja joj se nasmiješila.
-"Nego El, reci nam nešto o sebi." Rekla je Haley smješkajući se.
-"Pa, živim u Manchesteru, studiram pravo. Povremeno radim kao model i to je to." Rekla je nasmijavši se.
-"Stvarno? Ja i Lucy idemo u Manchester ove godine na faks. Možda se sretnemo." Rekla je Haley.
-"Što ćete studirat?" Upitala ih je znatiželjno,
-"Ja ću studirati pravo zapravo." Rekla je Haley nasmijavši se.
-"A ja ću studirati engleski." Rekla je Lucy.
-"Odlično. Mogle bi se naći tu i tamo na nekoj kavi." Rekla je El namignuvši im.
-"Naravno, bilo bi nam drago." Rekla je Haley nasmijavši se.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...