Zatvorivši vrata auta, ruke je stavila u džepove traperica gledajući u zgradu ispred sebe. To je bila jedna od onih starijih, napuštenih sala. Bila je ogromna. Njezinu fasadu su činile cigle raznih veličina. Velika drvena vrata sa okruglom ručkom na sredini davala su dojam starosti i veličine. Prozori su bili veliki u poredani čitavim prednjim zidom zgrade.
-"Ideš ili planiraš stajati tu cijeli dan?" Upitao je gledajući prema njoj sa smiješkom na licu.
-"Idem." Nasmiješivši se, prišla mu je te su krenuli do ulaza.
Ušavši u zgradu, osjetila je toplinu na svome licu. Okrenuvši se prema Chrisu, nasmiješila se nervozno grickajući usnicu.
-"Ne brini. Sve će biti u redu." Nasmiješio se, stavivši svoju ruku preko njenog ramena, približivši je sebi.
-"Nadam se." Nasmiješila se hodajući kroz hodnik.
Približivši se još jednim vratima, začula je glasnu glazbu, smijeh i pričanje. Duboko je udahnula, slijedeći Chrisa.
Ušavši u veliku dvoranu, usta su joj se oblikovala u slovo o ali nikakav glas nije izašao iz njenih usta. Pogledom je prelazila preko dvorane. Sa lijeve strane duž cijelog zida se protezalo ogromno gledalo. Na zidu nasuprot vrata su se nalazila tri ogromna zvučnika,a na sredini se nalazio laptop. Na desnom zidu su se nalazile vješalice, te klupe. Na jednoj od kluba je sjedila Lucy zajedno sa Amy. Iz zvučnika je svirala Rihannina pjesma. Znala ju je, ali nije se mogla trenutno sjetiti koja je. Zatim joj je pogled pao na tri djevojke te dva nepoznata dečka i Jima koji im je pokazivao korake. Jedna od djevojaka je imala smeđu kosu i bila je lijepo građena, tu otprilike njene visine, druga djevojka je bila tamne puti sa crnom kovrčavom kosom povezanom u rep, treća djevojka treća djevojka je imala srednje dugu smeđu kosu podignutu u neurednu pundžu. Jedan od dečkiju je bio niži sa smeđom kosom, dok je drugi imao tamnosmeđu kosu, tetovaže po rukama.
-"Vidi tko se konačno pojavio!" Viknuo je Jim gledajući prema njima.
Osjetila je poglede cijele dvorane na sebi, te je spustila pogled osjetivši kako joj se obrazi rumene.
-"Drago mi je da si došla." Zagrlivši je, Jim joj je uputio osmijeh.
-"Društvo, da vas upoznam. Ovo je Haley i ona će kao i Lucy plesati s nama." Progovorio je.
Progutala je slinu, ali prije nego je išta stigla reći, Jim ju je povukao prema ostalima.
-"Ovo je Savannah." Djevojka kratke kose joj je prišla, pruživši joj ruku uz osmijeh. Vratila je osmijeh.
-"Mia." Tamnoputa djevojka joj je prišla, ali umjesto da joj pruži ruku, zagrlila ju je.
-"I dolazimo do glavne plesačice. Nicole." Djevojka sa pundžom joj je prišla i sada je gledala u njene plave oči te veće usne.
Odmjerila ju je od glave do pete, te je zakolutavši očima otišla do klupe.
Haley je bila zbunjena, ali nije imala previše vremena za zbunjenost jer ju je Jim povukao do dečkiju.
-"David. Najmlađi član." Došao je do nje, pruživši joj ruku i nasmiješivši se. Njegova smeđa kosa je stršala u svim pravcima.
-"Te šećer na kraju, Bryan." Došavši do nje, primjetila je da ima piercing na usni. Povukao ju je k sebi čvrsto je zagrlivši.
Nasmiješivši se svima, krenula je prema Lucy, dok je zvuk njezinih štikli bio jedini zvuk koji se čuo osim laganog šaputanja.
Zagrlivši ih obje sjela je do njih.
-"Mislile smo da nećeš doći." Pogledavši u nju, Amy se lagano namrštila.
-"Pa, da Chris nije bio tako prokleto dosadan vjerojatno ni ne bih došla." Otvorivši torbu, tražila je mobitel.
YOU ARE READING
It's you. It's always been you (NH Ff - Book 1) Finished
FanfictionSvi smo mi imali ljetnu ljubav. No, što kada je ne možemo zaboraviti? Još gore, što kada se ne možemo sjetiti njihovog imena, nego samo nekog dijela njihovog lica? Što učinit kada napokon kreneš dalje,a prošlost ti se pojavi na vratima? Zaboraviti j...