Yorumlarınızın minnoşluğuna krem şanti sıkıp yiyesim var. Karakter tanıtımından sonra üstümden büyük bir yük kalktı. Ayşegülcüğümü bulmuş bulunmaktayım. (Aslında hepimiz Ayşegülüz. Bulduğum Ayşegül sadece figüran 😜)
Bu arada kapak yapabilen biri varsa ve benimle iletişime geçerse çok sevinirim.
Euro 2016'yı Portekiz'in kazanmasına çook mutlu oldum. Ayağının dışı, canımızın içi Quaresma ❤
Bölüm parçası/ Toygar Işıklı-Bırak Sende Kaybolayım. (Açmanız Gereken yeri belirttim)
"Ne dedin sen?"
"Aşık oldum gibi. Belki de sadece sevgisel olaylar."
"Sen ciddi bir şey olmasa bana söylemezdin ki. Cenk'i siz sevgili olduktan üç gün sonra öğrenmiştim. Hem anlat bakalım. Nasıl tanıştınız? Bu kadar kısa sürede seni etkilemeyi nasıl başardı bu çocuk? Asıl soru, kim bu çocuk?"
Keşke nefes alman gerektiğini sana hatırlatabilseydim.
"Kendimi yinelemişim gibi olacak ama yine bir futbolcu. Tabi bu sefer farklı. Bu defa beni etkilemek için saçma ve gereksiz girişimlerde bulunmayan biri. Adı Oğuzhan, Oğuzhan Özyakup. Belki sana saçma gelecek ama beni etkilemesi için sadece gülümsemesi yeterli oldu. O gülümsedi, dünyam dönmeye devam etti. Farklı bir çekiciliği var. Yapmam dediğim şeyleri yaptırıp, hissetmem dediğim duyguları sadece gülümseyerek iliklerime kadar hissettiriyor. Alışılmışımın oldukça dışında olmasına rağmen, uzun zamandır tanıyormuşum hissiyatı veriyor. Yanında normalimden daha fazla rezil tavırlar sergilememe rağmen bu hoşuna gidiyor. Beni yargılamıyor. Cenk ile olduğum zamanlar da kısıtlandığımı hissederdim. Oğuzhan'ın yanındaysa özgürüm. İstemsizce bana karşı olan bazı hareketlerinden umut depoluyorum ve bu beni korkutuyor."
Sinem yüzüne yerleşmiş olan tatlı tebessümle beni dinledikten sonra tebessümünü silmeden konuşmaya başlamıştı.
"Aptal kız! Az daha ağlayacaktım! Benim arkadaşım neler yaşıyormuş da benim haberim yokmuş. Sen bu çocuktan baya baya hoşlanıyorsun. Kesinlikle bu çocukla tanışmalıyım! Yarın sizin eve kahvaltıya çağır. Ben de gelirim. Seni böylesine değiştiren çocuğu yakından görmek istiyorum. Hem sen edebiyatı sever miydin? Baya dramatikleşmişsin."
"Pardon? Anlayamadım, sen az önce kahvaltıya çağır mı dedin? Ne diye kahvaltıya çağırayım çocuğu? Babam sadece Oğuzhan'ı kahvaltıya çağırırsam şüphelenmez mi sanıyorsun?"
Yüzünü sinsilik ele geçirdiğinde, gerçekten de çığlık atmak istemiştim.
Yetti be bu sinsi gülümsemelerden çektiğim!
"Haklısın. Olayın sıcaklığıyla bir an düşünemedim. Canım, odamdan hırkamı getirebilir misin? Ben de bize kahve yapayım."
"Tamamdır."
Sinem'den...
Tabi ki uslu durmayacaktım.
Ayşegül'ün yukarı çıkmasıyla birlikte çantasından telefonunu almıştım. Rehberinde aradığım ismi hızlıca bulmamla birlikte yüzüme zafer gülümsemem yerleşmişti.
Gönderilen: Oğuzhan Özyakup
İleti: Yarın sabah işin yoksa bize kahvaltıya gelmeni çok isterim.
Ayşegül anlamasın diye telefonunu tekrardan çantasına atıp mutfağa kahve hazırlamaya gitmiştim.
Sanırım dünyanın en iyi arkadaşıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)
FanfictionKulüp yöneticilerinden, Zafer Hanzade'nin yurt dışında yaşayan kızının İstanbul'a gelmesiyle başlayan bir aşk hikayesi. Ayşegül Hanzade & Oğuzhan Özyakup "Hayatıma yön veriyor olmanı seviyorum. Bana karışmanı sevdiğim gibi. Gülümsemeni seviyorum. Gü...