Soru - Cevap 3

1.3K 42 78
                                    

Merhabalar, ben soru - cevap bölümlerinde çok eğleniyorum, siz de eğlenin :) (Sonda sürpriz var)

* @kbraEzer9 Seni seviyorum
Ben de seni 🖤

* @serpilnuran
Şu anlık final yapmayı düşünmüyorum. En az on bölüm daha devam eder gibi görünüyor :)

* Ders çalışma rutinin?
Doğruyu söylemem gerekirse çok fazla ders çalışmıyorum. Günlük tekrar yapmam ama haftalık tekrarlarımı aksatmam. (Sevdiğim dersler haricinde. Onları her gün düzenli olarak çalışmaya çalışıyorum.)

* Oğuzhan ile Ayşegül'ün arası düzelecek mi?
Kısmet :)

* Uzun zamandır çiziyorum. Karakaleme yeni başladım. (Çizimlerimi beğenmene sevindim 🖤)

*İkinci kitap olacak mı?
Olsun mu? 😂

*Müzik Önerisi?
Melike Şahin - Deli kan (Bu ara favorim. Kesinlikle tavsiye ediyorum.)

Can Oflaz - Fikrimin ince gülü

Sıla - Her şey yolunda

Nilüfer - Esmer Günler

Can Güngör - Yalnız Ölmek

* @ozyakuppp
Fotoğraf atmamı istemişsin :) Direkt bölümün fotoğrafına kendimi koydum ;)

* Evet, evcil hayvanım var. Gerçi evcil bir hayvandan çok, Şirin evimizin bir ferdidir.

* Film önerisi?Her zaman olduğu gibi, açılışı Kuzuların Sessizliği ile yapıyorum 😂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

* Film önerisi?
Her zaman olduğu gibi, açılışı Kuzuların Sessizliği ile yapıyorum 😂

Şeytan marka giyer

Begin Again

(Daha vizyona girmemiş olsada The Post'u önereceğim. Sonuna kadar Meryl Streep 🖤)

* Dizi önerisi?
Black Mirror

Stranger Things

Big little lies

Daredevil

* @mrsfreei21
Ayşegül'cüyüz 😂

* Aslında şu an teknik açıdan bakıldığında Ayşegül ile Oğuzhan ayrıldı. Yani istediğin gibi hareketli sahneler yakında ;)

* İzlediğin Youtube kanalları var mı?
Çok fazla YouTube takip etmiyorum, ama izlediğim kanallar var.

TepkiKolik

* Hayalindeki meslek?
Önceden MİT'e girmek istiyordum. Sonra anladım ki hayalimdeki gibi çalışabileceğim bir ortamı MİT bana sağlayamayacak, ben de psikolojiye döndüm.

Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin