Bu bölüm için sizden bolca yorum bekliyorum 🖤
Öncelikle hepinize kocaman bir merhaba 🖤 Bu yazı ilerleyen zamanlar için de bilgilendirme yazısı olma niteliği taşıyor. Dolayısıyla, zamanınızı ayırıp okursanız sevinirim.
Bu yıl üniversite sınavına hazırlanacağım. Tahmin edersiniz ki zamanımın büyük bir çoğunluğunu testler ve dersler arasında geçireceğim. Boş zaman aktivitesi olarak da dershaneye gideceğim :/ Hedefim İstanbul Üniversitesi Psikoloji bölümü olduğu için gerçek anlamda çok çalışmam gerekiyor. Ama bu demek değil ki ÖASSS'ye bölüm atmayacağım. Son zamanlarda olduğu gibi geç gelen bölümler ile yanınızda olmaya devam edeceğim. Çünkü bu hikayeyi yazarken oldukça keyif alıyorum. Ayşegül Hanzade benim için bir karakter olmaktan çok, çocuğum olma niteliği taşıyor. Bu bölümü yazarken gülmem gereken yerlerde duygulandığımı söylemeden edemeyeceğim 😂
Uzun lafın kısası "Kına gecesi & Bekarlığa veda" bölümü ile karşınızdayım. Umarım okurken benim hissettiğim duyguları hissedersiniz. Şimdiden anlayışınız için teşekkür ediyorum.
Hepinize kucak dolusu sevgiler 🖤
"İçinde çiğ kaju, antep fıstığı, badem, ceviz, soslu kavrulmuş mısır, goji berry, yaban mersini kurusu ve kızılcık kurusu olsun istiyoruz."
Kına gecesinin kapalı alanda olmasını istemediğim için Sarıyer'deki Fransız bahçelerini tercih etmiştik. Şimdi de Tarabya'da bir organizasyon şirketinin ofisinde kına için gerekli olan malzemeleri seçmeye çalışıyorduk.
Annem ile Sevgi teyze, Oğuzhan ile bana fark atacak şekilde bir birliktelik içerisindeydi. İkisi de en ufak bir hata ihtimaline dahi müsamaha göstermemekte kararlıydı.
Şermin, Merve, Sinem ve Zeynep'de buradaydı. Sanırım odadaki herkes benden çok daha heyecanlı ve ilgiliydi. Evleneceğim için ben de fazlasıyla heyecanlıydım ama benim için önemli olan tek şey Oğuzhan'la evlenmekti. Geri kalan her şey teferruattı.
"Mor mu? Mavi mi?"
Annemin gösterdiği çerez kılıfları oldukça güzeldi.
"Mor olan olsun."
"Ayşegül Hanım, dekor için kullanılacak olan çiçeği bu listeden seçebilirsiniz."
Funda Hanımın gösterdiği listeye bakarken, gözüme çarpan çiçek ile birlikte daha fazlasına bakmama gerek kalmamıştı.
"Tercihimi Juliet gülünden yana kullanacağım."
"Gerçekten zarif bir tercih. Genelde fiyatı nedeniyle müşterilerimizin tercih edemediği çiçeklerdendir."
Fiyatının bu kadar fazla olmasını mantığım onaylamıyor olsa da, Juliet gülüne bayılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)
FanfictionKulüp yöneticilerinden, Zafer Hanzade'nin yurt dışında yaşayan kızının İstanbul'a gelmesiyle başlayan bir aşk hikayesi. Ayşegül Hanzade & Oğuzhan Özyakup "Hayatıma yön veriyor olmanı seviyorum. Bana karışmanı sevdiğim gibi. Gülümsemeni seviyorum. Gü...