Bir, iki, üç gol yetmez. Dört, beş, altı olsun. Metin, Ali, Feyyaz koysun. Beşiktaş'ım şampiyon olsun ⚪⚫Gol attıktan sonra 'A' harfi yapan Oğuzhan, (Normalde Alper için) Ayşegül'e olan aşkını bize de gösterdi 😉
Şermin ablanın instagram hesabında attığı fotoğrafın altına bir okuyucum Ayşegül Hanzade tarzında bir yazı yazmış. Baya olay olmuş. Yeni gördüm. Acayip güldüm 😂 Efsanesiniz siz 😂
İnşallah geçtiğimiz yıl yakaladığımız başarıyı bu yıl da yakalarız. Üçüncü yıldızı takarız :)
Amin amin bol amin ❤
Bölümü umarım beğenirsiniz. Baya aksiyonlu bir bölüm oldu. Kendim yazdım diye söylemiyorum ama bu bölümü sevdim.
Öpüldünüz.
"Biraz daha hızlı olabilir misin?"
Acele etmeliydi. Vücudumda dolaşan adrenalin her saniye şiddetini arttırıyordu.
"Tamam, hızlanmaya çalışıyorum."
(Sizi gidi fesatlar...)
"Eğer hızlanmazsan minik bebiş teyzesine geç kavuşacak. Aramıza girme."
"Teyzesi mi? Kuzeninin çocuğu senin yeğenin mi olur?"
Sahi? Teyze mi oluyordum? Yoksa kuzenimin oğlu olduğu için Arda minik kuzenim mi oluyordu?
Bu arada evet. Merve ve Taner çocuklarının ismini Arda koymaya karar vermişti. Bizi aradıklarında Taner, Merve'yi hastaneye yetiştirmeye çalışıyordu. Tabi arkadan 'Oğlumun adını Arda koyacağım!' diye bağıran Merve'nin sesi telefondan fazlasıyla duyulmuştu.
İsmini Arda koyduklarını öğrenen sevgili sevgilim, telaşlı hâlime zıt olarak baya dalga geçmişti. Çocuğun sonunun Arda Turan'a benzemesinden korkuyormuş. Yol boyunca 'Benzerse vay haline!' diye konuşup durmuştu.
"Geldik."
Oğuzhan'ın sesiyle birlikte düşüncelerime son verip arabadan hızlı hareketlerle inmiştim.
Üstünde 'Acil' yazan kapıdan içeri girdiğimde Oğuzhan da bana yetişmişti.
"Merve Soysal hangi odada kalıyor?"
Hemşirenin gözü Oğuzhan'a kaydığında gözlerini büyütmüştü.
"Oğuzhan! Bir imza alabilir miyim? Fotoğraf da çekilebiliriz! Yakından çok daha fazla yakışıklı görünüyorsunuz!"
Pardon?
"Canım yanlış yöne bakıyorsun. O taraf mayınlı bölge."
Kız konuşmamla birlikte gözlerini tekrardan bana çevirmişti. Aferin böyle yola gel!
"Şimdi sorumla ilgilenirsen sevinirim. Merve Soysal'ın oda numarası ne?"
"283"
Teşekkür etmeye gerek duymadan, Oğuzhan'ı da peşimden sürükleyerek ilerlemeye başlamıştım.
Asansöre bindiğimizde tekrardan sinirlerim tepeme çıkmıştı.
"Ne demek benim yanımda, benim sevgilime asılmak? Hadi taraftar olsa, sana gerçekten değer veriyor olsa neyse! Ama kız bildiğin iki saniyede seni gözleriyle soydu be! Pis görmemiş. Kuduruk bunlar, kuduruk!"
Oğuzhan'ın kıkırdama sesleri sinirimi arttırmıştı.
"Oğuzhan dışarı çıkarken kaşlarının arasını boyayabilir miyim? İstersen dişlerine telve de sürebiliriz. Saçını tıraş edelim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)
FanfictionKulüp yöneticilerinden, Zafer Hanzade'nin yurt dışında yaşayan kızının İstanbul'a gelmesiyle başlayan bir aşk hikayesi. Ayşegül Hanzade & Oğuzhan Özyakup "Hayatıma yön veriyor olmanı seviyorum. Bana karışmanı sevdiğim gibi. Gülümsemeni seviyorum. Gü...