-31-

2.2K 129 104
                                    

Hepinize güzel öpücüklerle bölüme başlamak istiyorum. Okullar açıldı. Umarım bu dönem hepiniz için geçtiğimiz dönemden birkaç tık daha güzel olur. Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın. Cesaret konusunda da kendinizi sakın hafife almayın. Cesaretin kaynağı inançtır. Kendinize her zaman inancınız olsun. Çünkü siz her şeyi yapabilecek güçtesiniz. Hepinize ayrı ayrı sarılmak istesemde şu an bunun olamayacağını bildiğim için sadece hepinize sıcak bir sarılma hissi gönderiyorum...

Bölüm Parçaları / Sıla - Engerek
Tuğkan - Civciv (Açmanız gereken yerleri belirttim)

Keyifli okumalar..

Oğuzhan'dan...

"Abi bu defa Şenol hoca kıydı bana."

Necip idmanda bizden dokuz tur daha fazla koştuğu için bir saattir kafamızı şişiriyordu.

"Hak ettin ama abicim."

"Yok abi hazmedemiyorum. Benim gibi karizmatik ve yetenekli bir futbolcu kesinlikle böyle bir cezayı hak etmiyordu."

Neco hep böyleydi ama iyi ki böyleydi. Çünkü biz onu böyle sevmiştik, böyle benimsemiştik. Şapşallık ona çok yakışıyordu.

"Ya onu bunu boş verin şimdi. Ece bu sabah söyledi. Akşama kızlar birlikte kalma planları yapmış. Ne yalan söyleyeyim benim dikkatimi çekti bu iş."

Cenk'in konuşmasına katılıyordum. Ayşegül'ü evine bıraktığım sıra o da bahsetmişti bu buluşma işinden.

Sahi Ayşegül demişken, onu özlemiştim. Konuşmayalı neredeyse beş saat olacaktı.

"Bence gizli bir dinleme operasyonu yapalım Beyler. Hem her zaman merak ettiğim bir olay olmuştur şu kız kıza geçirilen geceler."

Caner bile bu olay karşısında böyle düşünüyorsa, kesinlikle çaktırmadan planlarına dahil olmalıydık.

"Yeni evli Caner Erkin'e de bakın! Abim şimdiden meraklı çıktı"

"Ne sandın be Necip? Erkek dediğin sevdiği kadına karşı ilgili ve meraklı olur."

Bu durumu çok iyi anlıyordum. Önceden yaptığım bir iki kaçamak dışında hiçbir kız ile ciddi düşünmediğim için kıskançlık veya karşı cinse karşı ilgili davranmak gibi duyguları pek bilemiyordum ama artık Ayşegül vardı. Onunla bu duygular bile güzelleşiyordu.

"Daldı bizimki."

"Ozzy?"

Ersan abinin sesiyle kendime gelmiştim. Bu kız bütün ilgimi kendisine çekiyordu ve bunu yapması için yanımda olması bile gerekmiyordu.

"Kusura bakmayın bir an dalmışım."

"Daldın mı? Yoksa Ayşegül ile ilgili düşüncelere yelken mi açtın? Bilinmez."

Neco bir gün benden dayak yiyecekti.

"Ne yapıyoruz şimdi?"

Herkesin gözü birden Necip'e dönmüştü.

"Lan hoşt! Bakmasanıza şöyle!"

"Necom, yakışıklı oyuncum."

"Aramam abi! Bu defa olayın bu kısmını siz halledin! Yeter be yeter! Yengelerimin güvenini yitirdim be!"

Leb demeden leblebiyi nasılda anlıyordu öyle. Bu çocuk aslında zeki bile sayılabilirdi ama beynini kullanmıyordu. Boş yere kafasında ağırlık yapıyordu.

"Yahu kim sana telefonla ara dedi? Altı üstü gizlice Cenklerin oturma odasına kamera yerleştireceksin."

"Bana ne Cenk yerleştirsin! Onun evi değil mi? O koysun."

Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin