-20-

3.1K 137 166
                                    

Herkesin bayramı kutlu olsun Bol paralı bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

Bu arada bu bölümü kardeşim Belinay'a ithaf ediyorum. 16 Eylül doğum günü 🖤

Minik cadım Bel doğum günün kutlu olsun. Hayatımın en güzel yanlış görünümlü doğrususun Ablan olduğum için çok şanslıyım. (Ama kardeşim olduğun için, sen daha çok şanslısın😉) Ne yaparsan yap her zaman yanında olacağım

Bölüm parçası : 1. Nil Karaibrahimgil (Bütün kızlar toplandık) 

2. Yalın ( Tatlıyla balla) Multiye bunu koydum 😉 

Gönderen: Sol Yanımın Kırosu
Ne kolu?

Bu muydu savunması? Olayın ciddiyetinin farkında değildi. Hatta olayın farkında değildi!

Gönderilen: Sol Yanımın Kırosu
Boş boş konuşma! Fotoğraftaki kız kolundan bahsediyorum! Ayrıca hâlâ açıklamanı bekliyorum!

"Ayşegül sakin olur musun?"

"Ben zaten sakinim!"

O kızın kim olduğunu öğrendiğim gibi I. Oğuzhan muharebesini başlatacaktım.

"Kıskanınca Arizona kertenkelesine dönüşüyorsun."

"Kıskanç değilim ben! Yanında bir kız oluşu ve o kızın kim olduğunu bilmeyişim beni deli ediyor!"

Sinirim her geçen dakika ikiye katlanıyordu. Ayrıca abarttığımı da düşünmüyordum. Normalde anlayışlı biriydim ama bu konularda sinir depomu çekinmeden dibine kadar kullanabilirdim.

"Baksana, ona yirmi saniye verdim ve o bu süreyi kullandı."

Telefonu elime aldığım gibi Oğuzhan'ı aramıştım.

İlk çalışta açtığında sinirimin yükseldiğini hissetmiştim. Madem telefonu elindeydi, neden bana cevap yazmamıştı?

"Ayşegül-"

"O kolun sahibini söylemek bu kadar mı zor be adam?! Bir aşık olayım dedim, yaşadıklarıma bak! Ben çakozlamasam durumu kim bilir ne haltlar yiyecektin sen! Neyse, ye sen istediğini! Hatta istediklerini ye! Bir yetmiyor sana!"

"Ayşegül-"

"Unutmadan ekleyeyim. Dün buzdolabındaki vişneli pastayı ben yemiştim!"

Yenden konuşmasına fırsat vermeden konuşmamızı sonlandırmıştım. Bununla da yetinmeyen bünyem telefonumu da kapatmama yol açmıştı.

"Yuh! Bir nefes al be Ayşegül!"

"Kalk gidiyoruz!"

"Allahım sen beni bu kızın gazabından koru."

************

"Dağıtıyoruz."

Çok yakın olmasamda benim de bir arkadaş çevrem vardı. Sinem'i zor ikna etmiş olsamda şu an altı kız birlikte Taksim'de büyük bir dondurmacıya gelmiştik.

 Sinem'i zor ikna etmiş olsamda şu an altı kız birlikte Taksim'de büyük bir dondurmacıya gelmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin