-43-

1.6K 82 52
                                    

*Rötarlı Bölüm Gibimsi : )

Bölüm Parçası / Müslüm Gürses - Sensiz Olmaz

Seni unutmaya ömrüm yeter mi,
Dön desem tersine dünya döner mi,
Gururum aşkıma öyle düşman ki,
Geri dön beni sev, dön diyemem ki...

Ruh hâlim, aklımdan çıkmayan Ümit Besen'in sesiyle birlikte her saniye daha fazla karalara bağlıyordu. Ümit abi günlerdir susmuyordu. Zihnimde aynı şarkıyı baştan sona söyleyip duruyordu.

Bir hafta olmuştu. Oğuzhan olmadan geçirdiğim koskoca bir hafta.

Bu bir hafta boyunca düşünmekten uyuyamadığım çokça gece olmuştu. Uykusuzluğumla birlikte kapanan iştahım bünyemi oldukça kötü etkilemişti. En sevdiğim yemeklerden tat alamaz olmuştum. Ki ben genelde üzgün olduğunda yemek ile kendini tedavi eden insanlardan olmuştum. Yani bu durum benim için de oldukça yeniydi.

Her gün düzenli olarak yanıma gelen Necip sayesinde Oğuzhan'ın durumunu biliyordum. Aynı şekilde benim hakkımda Oğuzhan'a rapor verdiğinin de farkındaydım.

Annemler aramızda ufak çaplı bir sorun olduğunu düşündükleri için konuya dahil olmamayı seçmişlerdi.  Açıkçası bu fazlasıyla işime gelmişti. Şu sıra kimseye açıklama yapmak istemiyordum.

"Yenge!"

Odama izin isteme gereği duymadan, paldır küldür dalan Necip ile birlikte olduğum yerde zıplamıştım.

"Allah iyiliğini versin Necip! Bir gün beni kalpten götüreceksin!"

"Bırak şimdi yaşlı teyzeler gibi konuşmayı Ayşegül! Çok mühim bir mesele var!"

Necip'in bana anlatacağı mesele ya Zeynep ya da Oğuzhan hakkında olabilirdi. Bu durumda ikinci seçenek daha ağır bastığı için tüm dikkatimi ona vermiştim.

"Gül gibi yavrumu delirtmişsin Ayşegül! Benim baldan tatlı oğlum, pul biberden acı olmuş!"

"Yemek tarifini es geç Necip!"

Aptal çocuk saçmalamaktan esas konuya gelemiyordu.

"Oğuzhan beş gündür deli doktoruna gidiyormuş Ayşegül! Çocuk üzüntüsünden delirmiş! Bugün Şenol hocayla konuşurken yanlışlıkla kulak misafiri oldum da öğrendim. Kız yeter artık barışın. Yoksa sevdiğini ancak Bakırköy'de görürsün."

Oğuzhan psikoloğa mı gidiyordu? İşte buna gerçekten şaşırmıştım.

Psikologları Necip gibi deli doktoru olarak adlandıranlardan değildim. Aksine herkesin ara ara bir psikoloğa gitmesi gerektiğini düşünürdüm. Ama Oğuzhan'ın Necip gibi düşünenler arasında olduğunu düşündüğüm için bu beni fazlasıyla şaşırtmıştı.

"En azından bir görüşün. Allah aşkına sıkıldım şu çocuğun aşık liseli hâllerinden! Her gün Instagram'dan özlü söz paylaşmasından bile gına geldi! Hele antrenmanlardaki hâlini görmelisin! Ulan Mustafa kaleye geçti, ona bile gol atamadı!"

Evet bu son dediği durumunun kötülüğünü kanıtlar nitelikteydi.

İtiraf etmem gerekirse bu bir hafta boyunca onu çok fazla özlediğim için, gururum bir miktar geriye çekilmişti. Ama varlığını sürdürmek konusunda oldukça kararlıydı.

"Tamam. Onunla görüşeceğim."

Aşk bir dengesizlik işi
Sensiz olmaz

Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin