Bölüm Parçası / İzel - Çelik - Ercan (Ara ara) "Açmanız gereken yeri belirttim.""Yemekleri yediğimize göre-"
"Bence dışarıya çıkıp eğlenebiliriz! Hem Zeynep İstanbul'a yeni gelmiş. Onu gezdirmiş oluruz."
Necip'in ortaya attığı fikir mantıklıydı. Normalde aşk insanda akıl bırakmazdı ama bu çocuk sevince akıllanmıştı. Gerçi bahsettiğimiz kişi Necip'ti. Her şeyin tersini yapardı.
Necip'tir ne yapsa yeridir.
"Aslında fena fikir değil. Sen ne dersin Zeynep?"
"Bana da uyar."
Sanırım tam da şu an Necip'in yüzüne yerleşen gülümsemeden korkmalıydık.
**********
Necip'in ısrarları sonucunda birlikte lunaparka gelmiştik. Buranın Oğuzhan ile aramızdaki ilişkinin temellerinin atıldığı yerlerden biri olması sebebiyle Necip'in önerisi bizim de işimize gelmişti.
"Biz gidip bilet alalım."
Oğuzhan ile Necip yanımızdan ayrılınca bakışlarımı Zeynep'e çevirmiştim.
Zeynep de hâlinden gayet memnun görünüyordu. Necip ondan artı puan kazanmış sayılırdı.
Yanımıza döndüklerinde Oğuzhan'ın elinde elma şekeri, Necip'in elinde ise pamuk şekeri vardı.
"Ozzy, yengem elma şekeri seviyor diye ona elma şekeri aldı ama ben hislerime dayanarak pamuk şekeri sevdiğini düşündüm."
Canım benim, nasıl da biliyordu sevdiğim şeyleri. Tabi asıl garip olan Necip'in, Zeynep'in pamuk şekeri sevdiğini tahmin etmiş olmasıydı.
"Teşekkür ederim."
Yüzünden anlaşılıyordu ki bu duruma Zeynep de şaşırmıştı.
Oğuzhan'ın bana uzattığı elma şekerini aldığımda kaşlarımla ileriyi işaret etmeye başlamıştım arama çok akıllı sevgilim ne demek istediğimi anlayamamıştı.
"Oğuzhan istersen biz seninle dolaşalım."
"Biz daha sonra dolaşırız hayatım. Şimdi beraber eğlenelim."
Sanırım bugün Oğuzhan bir şeyleri anlamama tarafından uyanmıştı.
"Yengem haklı Oğuzhan. Bence siz biraz ikili takılın. Zaten sonra ortak bir yerde buluşuruz."
Oğuzhan'ın cevap vermesine zaman tanımadan başka bir tarafa çekiştirmiştim.
"Ayşegül bugün bir garipsin canım."
Sen her gün garipsin be canımın içi! Ama ben bir şey söylüyor muyum? Hayır.
"Necip'in, Zeynep'e olan ilgisinin farkındayız. Birazcık zaman geçirmeleri ve birbirlerini tanımaları belki aralarında güzel bir ilişkinin filizlenmesini sağlar."
Sanırım şimdi olayları kavrayabilmişti.
"Baştan söyleseydin ya Ayşegül."
Bu konuşmanın daha fazla uzamasını istemediğim için başımı sallayıp ilerlemeye devam etmiştim.
Oğuzhan'ın bu hâlleri de güzeldi. İnsan neşesi olmadığı anlar da yanında tam da böyle birileri olsun isterdi. Ben şanslıydım ki Oğuzhan her zaman yanımdaydı.
"Onlar ikili takılıyorken bence biz de bu fırsatı değerlendirmeliyiz."
Kolunu omzuma attığında ben de omzumdan sarkan elini tutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)
FanfictionKulüp yöneticilerinden, Zafer Hanzade'nin yurt dışında yaşayan kızının İstanbul'a gelmesiyle başlayan bir aşk hikayesi. Ayşegül Hanzade & Oğuzhan Özyakup "Hayatıma yön veriyor olmanı seviyorum. Bana karışmanı sevdiğim gibi. Gülümsemeni seviyorum. Gü...