-40-

2.1K 102 130
                                    

Eslem ile tarifler köşesinde bu hafta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eslem ile tarifler köşesinde bu hafta... Kilin içine yoğurt, limon, karbonat, su yerine de gül suyu koyduğunuzda çok güzel bir karışım oluyor. Ayrıca pasta gibi kokuyor, bolca tavsiye ederim. Sivilcem için yapmıştım bundan sonra hobi olarak ara ara yaparım 😂

Gel gelelim bölümün geç gelmesinin bu sefer ki nedenine...

İstanbul dışında olduğum için önceden yayınlamayı planladığım bölümü internetin çekmemesi nedeniyle yayınlayamadım. Affedin. Ama Beşiktaş Whatsapp ile buraya bölüm atarak hatamı telafi ettiğimi düşünüyorum 😂 Ayrıca Gölgedeki Papatya'ya da bölüm attım :)

Bir hafta sonra...

"Anne, ne olur biraz yavaşla!"

"Ne yavaşlamasından bahsediyorsun Ayşegül? Daha alışverişin yarısını bile halledemedik!"

"Mine haklı kızım. Daha alınacak çok şey var."

Annem ile Sevgi teyze uzun süredir bu zamanı bekliyormuş gibi ikili koalisyon oluşturmuştu. Alışverişten hoşlanan Zeynep bu durumdan oldukça memnun olsada, Sinem ile ben ayakta duramayacak hâle gelmiştik.

"Bari yemek molası verelim?"

Annem bakışlarını kıyafetlerden alıp bana doğru çevirmişti. Yüzümü kısa süren bir taramaya aldıktan sonra hâlimi anlamış olacak ki teklifimi kabul etmişti.

Alışverişimizin sebebi dedemdi. Oğuzhan ile yalnız gitmeyi planlamış olsakta babamın gözümüzü korkutmasıyla birlikte tüm kadro gitme kararı almıştık. Sosyalleşmeyi seven dedem Facebook hesabından nişan fotoğraflarımızı gördükten sonra hepimizi arkadaşlıktan çıkarmıştı.

Yarın onlara gideceğimizi de mecburen yalnızca babaanneme söylemiştik. Babaannem, dedemin aksine oldukça ılımlı bir insandı. Onların bu uyumsuz görünümlü ideal ilişkileri oldukça hayranlık uyandırıcıydı. İnatçı da olsa dedem zamanında aşkı için babaannemin peşinden fazlasıyla koşmuştu. Yani koşmuş. Babaannem öyle söylüyordu.

Anneannemler ve Oğuzhan'ın büyük akrabaları bu konuya çok fazla takılmamıştı. Ama Hasan Hanzade başlı başına büyük bir sorundu.

Üst kata çıktığımızda annemler köfte yemek istediği için istekli olmasamda onlara uymuştum. İskendercinin önünden geçerken, yaptığım ihanetin iğneleri tenime batmıştı.

Özür diliyorum sevdiceğim.

Herkes köftelerini sipariş ettiğinde ben yalnızca salata istemiştim.

Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin