Gerçekten evlendiler 😳
Elli bölüm boyunca yanımda olan, yorumlarıyla desteklerini gösteren, geç bölüm atmama rağmen ısrarla bölümleri okuyan herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bu hikayeye başladığımda liseye yeni yeni adapte olan, yer yer kendiyle çelişen biriydim. Şimdi üniversiteye başlıyorum.
Büyüdüm, benimle beraber karakterlerim de büyüdü. Bazen gerçek hayattaki Oğuzhan'a küstüm, yeri geldi yazmaya devam etmek istemedim ama hikayeyi silmeyi hiç düşünmedim.
İyi ki varsınız, iyi ki Oğuzhan Özyakup adına daha önce hiç hikaye yazılmadığını gördüğümde Ayşegül ile Oğuzhan'ı kaleme almaya karar vermişim.
Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur 🖤
Bölüm Parçası / Kayahan - Bir Aşk Hikayesi
"Sayın Ayşegül Hanzade hastalıkta, sağlıkta, iyi günde ve kötü günde-"
"En büyük Beşiktaş!"
Nikah memurunun konuşmasını bölen Necip'le birlikte tansiyonumun yükselmeye başlamıştı. Bu çocuk ciddi anlamda deliydi!
"Özür dilerim, devam edebilirsiniz."
Zeynep'in olaya müdahale ettiğini tahmin edebiliyordum. Bazen arkadaşımın hayatına böylesine bir deliyi soktuğum için kendime kızıyordum.
Rezil herif, düğün günümde dahi rahat duramıyordu!
"Oğuzhan Özyakup adlı Beyefendiyi eş olarak kabul ediyor musunuz?"
Bu sorunun cevabını uzun bir süre önce vermiştim.
"Biz bölüşelim. Bu yaşamı, sevgimizi, evimizi, giysilerimizi, yatağımızı, paramızı her şeyimizi bölüşelim. Birbirimizi tamamlayalım. Ayrı kaldığımız her saniye sadece birbirimizi düşünelim. Yatmadan önce gördüğüm son yüz senin, uyandığımda gördüğüm ilk yüz yine senin yüzün olsun. Ellerimiz hiç ayrılmasın. Güzel sevelim birbirimizi. Bu yaşadıklarımız sınav olsun. Yarın uyandığımızda hakkıyla kazanmış olalım. Ayşegül Hanzade, evlen benimle."
Oğuzhan'ın evlenme teklifi aklımda yankılandığında, sonrasında bayılmış olduğumu hatırlayınca gülümsemem tüm yüzüme yayılmıştı.
"Evet!"
Bir "Evet" ancak bu kadar anlamlı olabilirdi.
"Sayın Oğuzhan Özyakup hastalıkta, sağlıkta, iyi günde ve kötü günde Ayşegül Hanzade adlı Hanımefendiyi eş olarak kabul ediyor-"
"Evet, evet!"
Nikah memurunun cümlesini tamamlamasına izin vermeden konuşmaya başlayan sevgilim yüzünden memurun kalp krizi geçireceğini tahmin edebiliyordum.
"Ben de sizi Beşiktaş Belediye Başkanımızın bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak karı koca ilan ediyorum."
Gözlerim Oğuzhan'ın gözleriyle buluştuğunda aydınlığına kavuşmuştu.
"Gelini öpebilirsiniz."
Alkışlar eşliğinde dudakları alnıma dokunduğunda, dudaklarının değdiği yerler ısınmıştı.
Salonda yankılanmaya başlayan parça kulaklarımı doldurduğunda, gözyaşlarımın önüne geçemeyeceğimin farkına varmıştım. Bundan önce mutluluktan akıtılan yaşları saçma bulan Ayşegül Hanzade'nin yerini mutluluk gözyaşlarını utanmadan akıtabilen Ayşegül Özyakup almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)
FanfictionKulüp yöneticilerinden, Zafer Hanzade'nin yurt dışında yaşayan kızının İstanbul'a gelmesiyle başlayan bir aşk hikayesi. Ayşegül Hanzade & Oğuzhan Özyakup "Hayatıma yön veriyor olmanı seviyorum. Bana karışmanı sevdiğim gibi. Gülümsemeni seviyorum. Gü...