-21-

2.7K 138 79
                                    

Okul hediyesi 🎁

Umarım bu yıl herkes için geride bıraktığı okul yıllarından daha fazla ve daha güzel okul anıları biriktirebileceği bir yıl olur. Ve yine umarım ki, yaşamayı hak ettiğimiz her şeyi en güzel şekilde yaşarız.

Unutmayın ki herkes aynı dünyada yaşasada bu dünya içinde milyarlarca dünyayı barındırır. Her bireyin kendi dünyası vardır. Ve herkes kendi dünyasının en önemli karakteridir. Sizi üzen, yaralayan, kıran, yıpratan, ezen ve en kötüsü sizi kendi dünyanızda yenmeye çalışan insanları boş verin. İnanın bana boş verdikçe anlayacaksınız ki en değerli sizsiniz. Karşınızdakine ne kadar değer verirsen hayatında o kadar konuşma hakkı olur. Size verilen değerin fazlasını karşınızdakine sunmayın. Dünyanızın adalet terazisi sizsiniz.

Herkes gelip geçici. Ki kalıcı bile olsa yalnızlığında sadece sen varsın. Bu yüzden değerinin farkında ol ve kıymetini bil. Birilerini üzme. Ama kendini de üzdürme. Başkasının dünyasını bilmem ama kendi dünyamızda en güzeli biziz 😉

******

"Şşş bir peçete daha lütfen yakışıklı."

İnsan köleliğini günümüze tekrardan kazandırmak için kolları sıvamıştım. Hatta yıllar sonra ilk köle bana âitti.

"Nane limon da yapabilir misin? Boğazımda da bir ağrı var."

Denize atlamamdan sadece bir saat sonra tam anlamıyla şifayı kapmıştım.

Havanın güzelliğine aldanıp, ıslak giysilerle yarım saat boyunca deniz kenarında oturmak pek de iyi bir fikir değilmiş demek ki.

"Atıştırmalıklar bitti mi? Acıkmaya başladım sanırım."

Eski tavırlarından taviz verecek olan Ayşegül'ü hastalığımın bitimine kadar rafa kaldırmıştım.

"Geliyorum!"

Seni evimin direği, çocuklarımın babası yapasım var be Oğuzhan!

Elindeki çayı dökmemek için kendisiyle yarışan Oğuzhan'ın mimikleri fazla şirindi.

"Al bakalım."

"Teşekkürler."

Nane limonun içine attığı dilim limonu kesinlikle benden daha güzel kesmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nane limonun içine attığı dilim limonu kesinlikle benden daha güzel kesmişti. Bu çocuk ile ciddi düşünmeliydim.

"Demek çiçekli peçete?"

"Şermin almıştı."

Çiçekli peçete kullanan bir Oğuzhan...

"Oğuzhan?"

"Efendim Ayşegül?"

"Önceden Aslıhan veya Arzuhan olmadığına emin misin? Hatta, belki de Pelinsu?"

Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sen / Oğuzhan Özyakup (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin