"Vay canına! Oyunculuğunun bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum Kyungin."
" Ben gördüm bayanlar. Bir an için her şey gerçek sandım. Ama KyungSoo çok kötü oldu. Çok ağladı yavrucak senin için."
" İşe yarasa bari. Bu kadar tezgah kurduk."
" Şu yaptıklarımızı kameraya alsak Oscar'lık film olur."
" Olur mu olur!"
" Ya ben size ne diyorum. Yediler yuttular ama tav olmadılar. Bugün hastanedeki üçüncü günüm. Hala tamam kabul evleneceğiz demediler. Sıkıldım hastanede. Üç gündür bu hastanede hapisim. Rol yapmak da ayrı bir dert. Cidden hastalanacağım bu yerde."
Diğerleri onun isyanına gülerken kaşlarını iyice çattı.
" Ee BaekJi hanım. Hala başarıya ulaşamadık planda. Ne diyorsun? "
" Şöyle ki tatlım. Senin onlardan istediğin marketten meyveli soda almaları değil ki hemen olsun. Resmen iki düz hatta dümdüz adamdan evlenmesini istiyorsun. Olacak iş mi bu? Değil ama oldurmaya çalışıyoruz. Muhtemelen şuan kendilerini, olmuşları, olabilecekleri hesaba çekiyorlardır. Siperleri düşene kadar hastanede yatışa devam. Baktık inatlaşıyorlar durumunu ağırlaştırırız. Biraz komaya, bitkisel hayata falan girersin. Kaira da biraz onlara sitem eder. Kesin kabul ederler. KyungSoo bayağı yufka yürekli bir çocukmuş. Jongin de sana dayanamaz. Kaira'nın anlattığına göre de epey yumuşamışlar. Yalnız iyi yerden vurmuşsun onlara."
" Bir an önce olsun. Bir an önce kabul etsinler istiyorum. "
" Araştırmalarıma göre KyungSoo'nun babası biraz homofobikmiş. Durumu zorlaştıran o da olabilir. Annesi neredeyse bizden sayılır. Ama oyunumuzdan haberi yok. Anneyi yanımıza çekip süreci hızlandırabiliriz."
" Vaays Lulu. İyi fikir."
" Ben ve beş çayı ekibim onların dükkana gidip senin durumunun ne kadar kötü olduğundan falan bahsedebiliriz."
" Teşekkürler Vivi. Hepinize yanımda olduğunuz için çok minnettarım. "
" Açıkçası böyle heyecanlı şeyler yaşamayalı uzun zaman oldu."
" Değil mi? En son Vivi'nin oğluna musallat olan, yuvasını yıkmaya çalışan yelloza haddini bildirirken bir aksiyon yaşamıştık."
" Aayy hayatım o kadın tam bir yılandı. Çok uğraştırdı bizi. Ama olsun zoru severim. Daha heyecanlı oluyor. Başarınca da daha çok tatmin oluyorum."
" BaekJi seninle dost olduğumuz için mutluyum. Seninle düşman olmak ya da hedefin olmak çok can yakar."
" Öyle hayatım. Bazen ben bile kendimden tırsıyorum."
" Şaka maka bir yana kendi cinslerimizin fenası çok fena. Lulu'nun bir komşusu vardı hani."
" Offff.. Ondan da zor kurtulduk değil mi?"
" Kadın tam bir psikopattı."
"Bu çağın kadınlarına nolmuş ya?! Hep olay hep olay."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...