" Hazır mısın? "
" Eveet. Çıkıyorum."
KyungSoo banyodan çıktığında diğerinin uzattığı şapkayı başına taktı. Yatağının başındaki komidinin üzerinden arabasının anahtarlarını aldığını görünce ona doğru adımlayıp anahtarı elinden aldı. Anahtarı gözünün önünde sallayarak yerine koydu.
" Bu kalıyor."
" Yok artık. O niye kalıyor?"
" Baba parası değmiş hiçbir şey yok."
" Ya ama ölürüz o kadar dolaşmaya."
" Bir kere de öl nolmuş."
KyungSoo Jongin'in elini tutup onu odadan çıkardı. Evden çıkacakları zaman Chanyeol'ü görmesi ile adımlarını ve Jongin'i daha da hızlandırdı.
" Hey hey! Ne bu acele sevgilim?!"
KyungSoo bir an durup şaşkınlıkla diğerine baktı.
" Se-Sevgilim mi?"
Jongin ona gülümserken omuzlarını silkti.
" İçimden geldi. Seninle sevgili bile olamadan evlendik. Gerçi şikayetçi değilim."
KyungSoo başını iki yana sallayarak gülümsedi. Evden çıktıklarında semtteki lüks evlerin çevrelediği sokakları adımları ile tüketip bir otobüs durağına ulaştıklarında Jongin sızlandı.
" Ben yoruldum."
" Daha yeni başladık. "
" Benim otobüs kartım yok."
" Kocam için kendiminkini kullanacağım."
Jongin elini saran eli sıktı.
" Hep otobüse binelim biz ya."
Birlikte otobüse bindiklerinde KyungSoo kartını iki kişilik okutup ilerlerken insanların onlara bakışları arasında, Jongin onun tedirginliğini farkettiğinde elini bırakmak istediyse de KyungSoo daha sıkı tuttu ve ona gülümsedi.
" Hiç en arkada oturdun mu?"
" Hayır. "
KyungSoo ona gülerek en arkadaki uzun koltuğa yönlendirdi. Jongin'i cam kenarına iterek yanına oturdu.
" En arka koltukta ne var bilmiyorum ama çok cazip geliyor."
" Ben ilk defa oturuyorum. Sadece bunun heyecanı var."
Birlikte güldüklerinde dakikalar sonra başka bir durakta indiler.
" Burası sizin eve yakın değil mi?"
" Hımm. Bu semti daha iyi biliyorum. Ev kiraları da daha makul. Bize göre bir şey bulmamız mümkün."
" Ciddi ciddi ev kiralayacağız yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...