⏳Yayınlanmamış Bölüm ⌛

3.9K 316 16
                                    

"Düzenli ve mutlu bir hayatın vardı.
Burada bizimle hep bir sıkıntı uğrayacak sana. Ben.. Ben o kadar zayıfım ki seni o sıkıntılardan koruyamıyorum. Ailemin, insanların bakışlarından koruyamıyorum seni. Ölçüsüz sözlerden koruyamıyorum. Seni bu işin içine sürükleyerek sadece omzundaki hayat yükünü ağırlaştırdım. Hep düşünüyorum buna gerek var mıydı gerçekten? Daha çok gençsin. Böylesi bir evliliğin sorumluluğu çok fazla. Senin için ne bir arkadaş olabiliyorum ne bir abi ne de bir eş.. Bu karmaşayı çözemiyorum. Sadece bir düğüm daha ekliyorum. Korkuyorum KyungSoo. Kafamdaki gürültünün bana fısıldadığı olası felaketlerin seni bulmasından korkuyorum. En çok da seni o felaketlerden koruyamamaktan korkuyo.."

Jongin dudaklarına değen dudaklarla hayretle genişleyen gözleri diğerinin titreyen kapalı gözlerini bulunca bunun gerçekliğini kavramak istercesine elleri onun yanaklarını sardı. Avuçlarını yakan yumuşak tenin sıcaklığı ile titriyordu. KyungSoo'nun destek bulmak için göğsüne yaslı eli tişörtünü sıkıca kavrarken dudakları da dudaklarını sarmıştı. Üst dudağını saran dudakların yavaşlığı ile zamanda askıda kalmışçasına nefesi kesildi. Biraz hava için daralan göğsünün ısrarlarını umursamadan dilinin çarptığı dudağı kaybetmekten korkup kendi alt dudağı ile hapsetti. Yanaklarındaki ellerini daha sıkı sarıp onu kendine biraz daha çektiğinde arada kalmış koluna rağmen göğsü göğsüne yaslandı. Diğer eli başının yaslı olduğu yastığı avuçlarında sıkarken daha fazlasını isteyen bir arzu ile dudaklarının ritmik yavaşlığı oranında dudaklarının  arasındaki dolgun dudağı kendi dudakları ile ezdi. Üst dudağına çarpan diğerinin dili ile anın  gerçekliğini korumak için güçlükle aralık tuttuğu gözleri titreyerek kapandı. Onu arabasında öptüğü o akşamdan beri zihnini işgal eden dudakları ve o dudakların verdiği hisle onu her gördüğünde sancıyan göğsü ona dair hislerini biraz daha belirginleştiriyordu. Bir erkeğin öpücüğünde böylesi yoğun hisler bulmayı hiç ummuyordu. Jongin bunun KyungSoo'ya has olduğunu düşündü. Elini tuttuğunda dahi çırpınan yüreği sadece fazlasıyla güzel olan dudakları yüzünden bu türlü hislere kapılmadığını gösteriyordu. Ona dair basit şeylerde dahi güzellikler buluyordu. Baktığı her şeyde ona dair bir görüntü bulması hiç de zor olmuyordu. Yanından ayrıldığında içinde bir isyan çoğalıyordu. Göremediği dakikaları kısaltmak için olmadık bahaneleri dahi fırsat biliyordu. Dudaklarını üçüncü kez tadarken ona dair hislerinin yoğunluğu arkadaşlıktan , dostluktan fazlasıydı. Ama ilk defa bir erkeğe beslediği bu hislere aşk demek onun için çok zordu. Tişörtünü sıkan el , serbest kalıp boynuna ulaştığında dudakları son kez sarıldı birbirine. Güçlükle serbest bıraktığı dudaklara ayrıldıkları ilk saniyelerinden hasretle baktı. Bir daha ne zaman onları tadacağını bilemeyişi ile bir pişmanlık düştü içine. Boynunu saran elin baş parmağının tenindeki küçük dokunuşları kalbini telkin ediyordu. İri kara gözlerdeki sıcaklık kalbine güven veriyordu. Hala avuçlarına yaslı olan yanakları okşadı.

" Korkma.. Hepsini, her şeyi göze aldım.. En büyük felaket bile beni bulacak olsa bunu yaşayıp görmek istiyorum.. Tüm bunların sonunu görmek istiyorum. Nereye kadar gidebileceğimizi görmek istiyorum.. Bu yüzden korkmuyorum. O yüzden sen de korkma.."

Jongin üzerinde hareketlenip geri çekilen gence kollarını sarıp kendine çekti. Boynuna düşen başı, çenesine değen saçları ile gülümsedi.  Gerdanına vuran ılık  nefesi ile içini titretiyordu. Kollarını ona daha çok sarıp yanağını dağınık saçlara yasladı. Sessiz geçen dakikalarda geniş odanın duvarlarına kadar vuran kalplerinin gürültüsü ile kollarının arasındaki gencin kolları da usulca beline dolandı.

" Bunun bir sonu olsun istemiyorum. Bir sonumuz olacaksa bunu görmek istemiyorum."

💕🐻🐧💕 💕🐻🐧💕 💕🐻🐧💕

We Got MarriedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin