Dakikalar süren bekleyişin ardından gelen otobüse binerken KyungSoo kartını iki kişilik okutup ilerledi. Geriye döndüğünde ilk defa otobüse binen gencin şaşkın bir o kadar da heyecanlı bakışlarına güldü. İkili bir koltuğa yerleşince Jongin şaşkınlığına karışan tedirginlikle her durakta biraz daha kalabalıklaşan otobüste artan yolcularla omzuna çarpanlar yüzünden KyungSoo'ya biraz daha yaklaştı. Birbirine değen bacakları ve omuzları kalabalık yüzünden sıcak olan ortamı ikisi için daha da sıcak hâle getirirken otobüse binen hamile bir bayan için KyungSoo oturduğu yerde hareketlendi.
" Şu bayana yer verelim."
Jongin de KyungSoo ile birlikte kalkıp hamile bayana ve beraberindeki eşine yer verince ayakta güvenli durabilmek için güvenli bir tutuş aradılar.
Jongin kalabalığa rağmen tutaçlara tutunurken KyungSoo onlardan birini yakalayacağı sırada otobüsün tümseğe sert çıkışı ile dengesini kaybetmiş, Jongin onu belinden kavrayarak kalabalıkta birine çarpmasından son anda kurtarmıştı. KyungSoo dengesini kaybedişi ile yaşadığı sersemliğe belini saran kol da eklenince kalbinin düzensiz atışlarından rahatsız olarak Jongin'den uzaklaşmaya çalıştı. Belini saran kol kendisini bırakmayınca bakışlarını doğrudan diğerine çevirdi. Jongin kulağına fısıldayışı ile olduğu yerde kalakaldı." Kalabalık ve gidecek daha güvenli bir yer yok. Bana tutun."
KyungSoo başını eğerek tedirginlikle ellerini Jongin gömleğinin uçlarına indirdi. Avuçlarına dolan ince kumaşı sıkıca tuttu. Araba bir başka duraktan daha hareketlendiğinde oluşan sarsıntı ile yüzü diğerinin göğsüne değdiğinde utancından ölmek istedi.
" Özür dilerim."
" Rahatsız değilim."
KyungSoo sıcaktan ve utancından pembeden kırmızıya dönen yüzünü kaldırdığında Jongin'in gülmemek için dudaklarını ısırdığını görünce kaşlarını çattı.
" Komik mi?!"
Jongin ona tekrar eğilip fısıldadı.
" Hayır. Sevimli."
KyungSoo çatık kaşlarını iyice çatarak yüzünü eğdiğinde kalabalık yüzünden alnı diğerinin gömleğinin açıkta bıraktığı tene değerken geri çekilmedi.
" Kaçıncı duraktayız?"
Jongin gömleğinin aralığından tenine vuran sıcak nefesle gözlerini güçlükle aralayıp başını kapının üstündeki küçük monitöre çevirdi.
" 12. durağı geçmişiz. 13. ye gelmek üzereyiz."
" 14 te inmemiz gerekiyor. Takip eder misin? Arkama dönüp bakamıyorum."
" Hıhımm."
Jongin diğerinin yakınlığında ciğerlerine dolan ferah kokusu ile başını hafifçe eğdi. Çenesi şekilli saçlara değdiğinde durdu. Saçlarından burnuna dolan şeftali kokusu ile kolunu diğerinin beline daha sıkı sardı. Sarmasa eriyip kaybolacağını hissediyordu.
İçine çektiği her nefes ağırlaşarak ciğerlerine çöküyor, giren havanın sanki dışarıya çıkışı olmuyordu.
Otobüsün tekrar durması ile inecekleri durağa geldiklerini farkettiğinde KyungSoo'ya mırıldandı." 14. duraktayız."
KyungSoo Jongin'in kolunu belinden çözüp bileğinden tuttu. Kartını tekrardan iki defa okutup beraberinde Jongin ile indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...