♧ 36 ♧

8K 626 237
                                    

" Sadece bu kadar mı?"

KyungSoo şaşkınlıkla kendisini süzen gence başını salladı.

" Evet. "

" Yanına kıyafet almayacak mısın?"

" Jongin ailemin evine gidiyorum
Orada da kıyafetlerim var."

" Doğru."

" Çıkalım mı?!"

" Hımmm. . "

KyungSoo odanın kapısından çıkacakken Jongin onu yakalayıp kapıyı örterek dudaklarına sarıldı. KyungSoo hayretle irileşen gözleri ile ona bakarken diğerinin dudaklarından gelen yoğun ilgi ile ona karşılık verdi. Elleri Jongin'in belinin iki yanında gömleğini sıkıca kavrarken güçlükle de olsa ayrıldı. Jongin kollarını ona sararak mırıldandı.

" Seni şimdiden özlüyorum."

"Ben de ama ailemi de özledim."

" İki gün nasıl geçer ki?!"

" Sadece iki gün.. Gündüzleri şirketteki işine odaklanacaksın akşam da benim için  seçtiğin kitapları oku, beğendiğin yerlerin altını çiz. Dönünce ben de okuyacağım."

" Tamam öğretmenim."

KyungSoo Jongin'in beline bir fiske vurdu.

" Kocanla dalga geçme! "

Jongin KyungSoo'nun dudağının sol kıvrımının ucundan öptü.

"Peki damadım."

KyungSoo'ya bir kez daha sarılıp onu soludu. Elini tutup odanın kapısını açtı.

" Hadi gidelim. "

Odadan çıktıkları sırada Chanyeol'ün de odasından çıkması ile Jongin'in avcundaki eli daha sıkı tuttu.

" Ooo.. Nereye böyle sevgili kuzenim ve değerli eşi. "

" İşine bak Chanyeol. "

" Bakıyorum zaten..."

Jongin ona öfke ile baktığında Chanyeol onlara göz kırptı.

" Şirkete gidiyorum şirkete. Yemedik kocanı. "

Chanyeol adımlarını hızlandırarak onları geçip mutfağa indi. Dolaptan soğuk alarak kafasına dikerken içeriye giren bir hizmetliye sordu.

" Kuzenim ve eşi bir yerlere mi gidiyor?"

Orta yaşını geçkin kadın ona gülümseyerek yanıtladı.

" Evet Efendim. Eşi iki gün ailesinin yanında kalacakmış. Ahhh şimdiden özleyeceğim küçük beyi. O kadar iyi bir kalbi var ki.. Onun gibi bir oğlum olsun isterdim."

Chanyeol kadına yan gülüşü ile bakarken mırıldandı.

" Güzel eniştemiz herkesin gönlünü fethetmiş ha!"

We Got MarriedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin