Israrla çalan alarmla gözlerini araladığında çenesine değen saçlarla gülümsedi.
Alarmı kapatıp bakışları göğsünde uyuyan gence kaydığında kollarını ona sardı.
Başı göğsünde kolları kendisine sarılı iken yatakta çapraz yattığını görünce içinde yükselen kahkahaları güçlükle bastırsa da oynayan karnı yüzünden diğeri hareketlenip dağınık saçlarının arasından yarı aralık gözleri ile ona baktı." Neye gülüyorsun? "
Jongin ellerini başının arkasında birleştirip uykulu genci izledi.
" Sana gülüyorum."
KyungSoo elleri üzerinde doğrulup, kaşlarını çattı.
" Komik olan ne?"
" Kocamın yatışı."
KyungSoo yatakta doğrulup oturduğunda sallanan bedeni ve önüne düşen başı ile kendini yatağa tekrar bırakmasıyla Jongin ona kahkahalarla güldü. KyungSoo omzunun üzerinden Jongin'e çatık kaşları ile baktığında Jongin sustu.
" Kalk da işine git."
" Benimle kahvaltı yap."
KyungSoo yastığına sarılıp yatağa iyice yerleşti.
" Uykum var."
"Sen gelmezsen bir şey yemeden giderim."
KyungSoo yastığına iyice sarılırken örtüye daha çok gömüldü. Ayakları ile Jongin'i yatakta iteledi.
" Git yap işte. Uykumu dağıtma."
Jongin yataktan düşünce hırsla kalkıp KyungSoo'yu örtü ile birlikte yataktan kaldırıp kucağına aldığında taşıyamayarak birlikte yere düştüler. Jongin örtü yumağının içinde kaybolan KyungSoo'yu çözdüğünde hala uyukladığını görünce yanağını ısırmasıyla diğeri acı ile haykırdı.
" Derdin ne senin ya?! Uykumla ne alıp veremediğin var?!"
" Seni istiyorum. Birlikte kahvaltı yapalım istiyorum. "
KyungSoo örtünün içinden sıyrılarak söylene söylene banyoya gitti. Arkasından gülen adama geri dönüp öfkeyle söylendi.
" Yatağı topla! Gülme!"
Jongin dikdörtgen mi kare mi olduğu belli olmayan örtüyü evire çevire yatağın üzerinde bir şekle bindirdiğinde banyoya yöneldi. KyungSoo çıkarken kolunu sertçe Jongin'e çarptı. Jongin onun agresif hallerine gülerken, öfkeli bakışlarına öpücük attı.
Birlikte kahvaltıya indiklerinde aile büyüklerini selamlayarak masadaki yerlerine oturdular. Jongin'in, tabağına bıraktıklarını sessiz protesto eden KyungSoo, tabağındakileri bir bir onun tabağına iade etti. Jongin isyan ederek bacağı ile onun bacağına vurduğunda KyungSoo iri gözlerindeki öfke ile ona baksa da, Jongin pes etmeden ona uzattığı bir parça ile mırıldandı.
" Hayatım bundan alır mısın?"
Masadaki gözler onlara döndüğünde KyungSoo Jongin'in muzip gülüşündeki meydan okumayı kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...