" Bana patronunuzu çağırın."
" Lütfen zorluk çıkarmayın ve ayrılın buradan."
" Bana o ihtiyarı çağırın dedim. Ya da beni ona götürün."
" Beyfendi lütfen bizi zor kullanmaya mecbur bırakmayın."
" Demek işler bu şekilde artık ha Kim Kyungin!"
" Şu adamı götürün buradan."
Güvenliğin yaka paça dışarıya atmaya çalıştığı adamın çıkardığı olayı uzaktan izlerken onlara doğru ilerledi.
"Ne oluyor burada?"
" Efendim bu adam Başkan Kyungin'le görüşmek istiyor. Ama kesin talimatı var, onu içeriye alamayız."
" Tamam. Ben hallederim."
" Ama Başkan Kyungin kendisinin toplantıdan sonra ilgileneceğini söylemişti."
" Başkan işi uzayacağı için bana devretti. Siz bırakın onu."
Görevliler onu serbest bıraktığında adam onlara işaret parmağını sallayarak uyardı.
" Size demiştim. Ben Kim ailesi için önemliyim demiştim. "
Adam dağılan üstünü başını toparladığında ilk defa gördüğü uzun boylu, iyi görünümlü genci takip etti. Genç arabasına bindiğinde işaret etmesiyle o da bindi. Adam ilk defa bindiği fazlasıyla lüks arabayı hayretle ve keyifle izlerken tıslayarak güldü.
" Anasını satim sizde para b.k gibi hee."
Gencin sert bakışları ile karşılaşınca kendini toparladı. Araba tenha bir yerde durduğunda genç telefonu ile uğraşırken kalın ve tok sesi ile ona söylendi.
" Ne istiyorsun?"
Adam kelimeleri ağzında yayarak söylenirken diğeri yüzünü buruşturdu.
" Bilirsin. Gerçi siz bilmezsiniz. Seul bir hayli pahalı ve o para bana yetmiyor. Uzatmim parayı arttırın."
" Arttırmazsak ne olur?"
Adam eli ile kirli sakalını sıvazlarken konuştu.
" Jongin'in benim oğlum olduğunu herkes öğrenir. Hem de öyle sağda solda konuşmam. Bu tür haberlerle ilgilenen büyük paralar döken Despatch gibi şirketler var. İş bir dna testine bakar."
Genç adam tıslayarak ona gülerken adamın omzundaki sözde tozları sirkeledi.
" Senin gibi bir ayyaştan öyle harika baş yapıt gibi bir kuzen. Bravo Tanrı'ya. Demek ki çocuğun yetiştiği çevre bu kadar önemliymiş."
" Neyden bahsediyorsun bilmiyorum ama yarın ki ödemeyi iki katı ile hesabımda görmezsem Despatch haber ajansının en büyük bombayı patlatmalarını sağlarım."
"Sana bir teklifim var. Şöyle bir şey yapalım. Ben sana isteğin miktarın beş katını vereyim ve sen de sonsuza dek oğlunun hayatından sktir olup git ha, ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...