♧ 29 ♧

8.9K 660 290
                                    

Düğüne dair her şey odalarında baş başa kaldıklarında son bulmuştu. KyungSoo siyah takımı ile odada öylece durup ne yapacağını bilemez halde etrafına bakınırken, Jongin sadece dekoru biraz değişen aşina olduğu odasında takımının ceketini çıkarıp yatağın üzerine bıraktı. Çoraplarını yatağın ucunda bir yere savururken söylendi.

" Çorap giymekten nefret ediyorum."

Papyonunu da çözüp gömleğinin düğmelerini iliklerinden serbest bırakırken kendisine arkasını dönmüş olan gence baktı.

" Sen soyunmayacak mısın?"

" Ne-Ne soyunması? Ha tabi bunları
de-değiştirmeliyim."

Jongin kıkırtılarla gülerken başını iki yana salladı. Kıyafet odasına yönelip geceliklerini alarak odadaki banyoya yöneldi. Duştan çıktığında KyungSoo'nun üzerini değiştirmiş boynunda havlusu ile banyo için beklediğini gördü. Yorgun olduğu her halinden belliydi. Kendisi çıkınca KyungSoo banyoya girdi. Başında havlu ile yatağına oturup saçlarını kurularken diğerinin çıkmasını bekledi. Bekleyişin sıkıcılığından kurtulmak adına televizyonu açtığında gece haberlerinde kendi düğünlerine dair haberi görünce hemen kanalı değiştirdi. Denk geldiği belgesel kanalında çiftleşme öncesi birbirine kur yapan hayvanları görünce televizyonu kapattı.

"Televizyon eskisi gibi eğlenceli değil artık."

Yatağından doğrulup kitaplığına ilerledi. Ne zamandır okumak için ertelediği kitabı eline aldı. Yatağına girip sırtını başlığa yasladı. Yanı başındaki ışığın aydınlatmasını arttırdı. Sayfaları merakla bir bir çevirirken KyungSoo başında havlusu ile banyodan çıkınca başını kitabından kaldırdı. Gencin telaş ve endişe ile etrafına bakınmasına anlam veremeyip sordu.

" Noldu? Bir şey mi arıyorsun?"

" Ihmm.Şeyy.. Yer yatağını nereye açabilirim diye.."

" KyungSoo saçmalama. Bu yatak fazlasıyla büyük. Ve sana bir şey yapacak değilim. Sen de ben de öyle değiliz değil mi?!"

KyungSoo diğerinin dik bakışlarından gözlerini kaçırırken tereddütle yatağa yaklaştı ve örtüyü aralayıp sokuldu. Jongin onun yatağın ucunda kasıntı bir şekilde uzandığını görünce kaşlarını çattı. KyungSoo'dan yana dönüp dirseğini yatağa başını avucuna yaslayıp diğer elini aralarındaki boşlukta örtüyü okşarcasına gezdirirken mırıldandı.

" Ne o damadım ilk gecemizde çok mu utanıyor?"

KyungSoo kaşlarını çatıp başını hırsla ondan yana çevirdi.

" Ne alakası var?!"

Jongin ona gülerek söylendi.

" Yatağın ucuna yatmışsın, tek bir hareketimle yeri bulursun. Düştüğün bir şey değil, örtü de kayar, gece üzerim açılır sonra ikimiz de hasta oluruz. Baban başımı yer oğlum senin yüzünden hasta oldu diye."

KyungSoo örtüyü burnuna kadar çekip tırtıl gibi yatakta biraz daha kayarak diğerine yaklaşmaya çalışırken, Jongin kolunu onun omzuna atarak yatağın ortasına kadar çekti. Örtünün altından KyungSoo'nun bacaklarını kendi bacaklarının arasına alıp onları da çekerek vücudunu dengeledi.

We Got MarriedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin