Bir eli belinde diğer eli ile çenesini ovarken gözlerini kısarak yüksek raflardaki kitaplara göz gezdirdi. Bütün kitaplar aradığı kitaba benziyor hepsini bir bir kontrol etmesine neden oluyordu. Günler öncesinde ihtiyacı yokken sürekli karşısına çıkan kitabı yarım saattir aramasına rağmen bulamıyordu. Belki kitapçılarda kolayca bulabilirdi ama tek dönemlik ders için o kitaba para vermek istemeyişi ile arayışlarını uzattı. Aniden gözlerine kapanan eller ile öylece kaldı. Sınıfında ona bu şekilde yaklaşacak kimse yoktu. Böyle bir şaka yapacak arkadaşı da yoktu. Gözlerini saran ellerin iri erkek eli oluşu ile aklına gelen tek ihtimal dilinden dökülüverdi.
" Jongin."
Eller gözlerinden çekilmiş omzundan tutarak kendisini ona döndürmüştü.
" Sen.."
" Aynı üniversitedeyiz unuttun mu? Ve benim de sınav haftam."
KyungSoo anladığını belirtircesine başını salladı.
" Ee ne arıyorsun?"
" İktisat dersi ile ilgili bir kitap."
KyungSoo kitabın isminin yer aldığı elinde buruşan kağıdı düzelterek Jongin'e uzattı. Jongin kitabın ismine baktı.
" Bu kitabı biz de kullandık. Çok fazla bölüm kullanıyor. O yüzden kütüphanede kalmamış olabilir. Kütüphanenin tarayıcısından baktın mı?"
KyungSoo şaşkınlıkla Jongin'e bakarken mırıldandı.
" Bu neden benim aklıma gelmedi?"
Jongin ona gülümseyerek saçlarını dağıttı.
" Sınav stresindendir."
KyungSoo çatık kaşları ile saçlarını düzeltirken kütüphanedeki bilgisayarlara doğru ilerlediler. Kısa bir arayışın ardından KyungSoo'nun omuzları düştü.
" Ne yani bir sınav için o kitabı almak zorunda mıyım?!"
Diğerinin hayal kırıklığından düşen omuzlarına kararsızca söylendi Jongin.
" Bu dersi biz de almıştık. Bende bu kitap var yani istersen sana verebilirim."
KyungSoo heyecanla Jongin'in elini tuttu.
"Gerçekten mi?"
" E-Evet. Yani istersen verebilirim."
" Tabiki isterim."
"O zaman evime gitmemiz gerekiyor. Ya da dilersen sana buraya ya da sizin dükkana.. Ama yok baban hala bana kızgın. "
" Tamam ben size gelirim. Sen bir daha buraya kadar gelme."
" Gelirim sorun değil. Ama Kyungin de seni sorup duruyordu."
KyungSoo elini Jongin'in elinden çekip çatık kaşları ile iç çekti.
" Babamın tepkisini biliyor mu?"
Jongin elinden uzaklaşan beyaz ellere daldı.
" Bizi onaylamadığını söyledim sadece."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...