'Organize suçlarla mücadele ekibi bugün eşi benzeri görülmedik bir operasyon başlattı. Büyük bir uyuşturucu ve dolandırıcılık şebekesine yönelik Seul'de bir çok adreste ardı ardına düzenlenen operasyonlarda yüzü aşkın kişi tutuklandı. Başsavcılığın yürüttüğü bir davadaki delillerle başlayan operasyon Seul'ün dışına da taşacak gibi görünüyor. Şebekenin birçok insanın ölümüne de neden olduğu savcılıktan edindiğimiz bilgiler arasında yer alıyor. Bunlar arasında en çok göze çarpan ünlü iş kadını Kim Kyungin'in eşi Kim Jongin, eski milli boksör Lee MinHwa , ünlü model Song Jina , yine iş dünyasından Jung Kwanhee'nin oğlu da bu şebekenin hedefi ve kurbanı olmuş kişilerden. Çetenin ele başı henüz yakalanmamış olsa da birçok önemli üyesi emniyet ekipleri tarafından mekanlarında kıskıvrak yakalandılar. Başsavcılığın yürüttüğü dava kapsamında..'
"Seungmin iyi misin ?"
Adam şaşkın bakışlarını televizyon ekranından güçlükle ayırıp ütü yapan eşine çevirdi.
" SeungSoo nerede?"
" Henüz gelmedi. "
Adam korku ve endişe ile çenesini ovarken ne yapacağını bilemez halde salonda bir oraya bir buraya dolanırken saçlarını dağıttı.
" KyungSoo odasında mı?"
" Hımm. .Uyuyordu. Ona da bir haller olmuş, iki gündür bunalım takılıyor."
Adam eşini sözleriyle bırakıp oğlunun odasına yöneldi. Karanlık odanın kapısını aralayıp ışığı açtığında KyungSoo yatağında iyice kıvrıldı. Adam oğlunun başına gelip omzundan onu sarstı.
" KyungSoo !! KyungSoo! !"
KyungSoo doğrudan gözüne vuran odasının ışığı ile güçlükle gözlerini araladı.
" Baba bir şey mi oldu?"
" Abini arasana."
" Gelmedi mi hâlâ?"
" Hayır. İçimde kötü bir his var, abini bir arasana."
" Tamam arıyorum. "
KyungSoo yatağında doğrulup baş ucundaki komidinden telefonunu aldı. Gözlerini ovuştururken abisinin numarasını çevirdi. Arama yanıt bulmayınca babasının endişeli bakışları ile o da huzursuzlandı. Tekrar aradı. Arama sonlanmak üzere iken açılmıştı.
" Abi neredesin? Ne zaman geleceksin? Babam soruyor. Polis mi? Ne polisi? Neden arama yapıyorlar? Ben de geliyorum oraya. Gidiyorlar mı? Abi düzgün anlatsana bir halt anlaşılmıyor. İyi tamam. Çabuk gel. Babam seni çok merak ediyor. Ya eve gel sen. Bir eve uğra babam seni bir görsün, içi rahat etsin. Ondan sonra gitmen gereken yere yine git."
KyungSoo kapanan telefonu yatağına atıp yüzünü ellerinin arasına alıp ovdu.
" Ne diyor?"
" Polisler gelmiş. Ona birkaç soru sormuşlar. Salonu aramışlar. Gitmişler."
Adam derin bir nefes alıp oğlunun yanına güçlükle oturdu. Bir eli kalbinin üzerinde derince soluklanırken gözlerini sıkıca yumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...