♧ 43 ♧

6.9K 560 217
                                    

" Nereye gidiyorsunuz?"

Kahvaltılarını hızlıca yapıp masadan kalkmalarıyla korktuğu soru KyungSoo'yu bulmuştu.

" Dışarda biraz işimiz var? "

Annesi ısrarla sormayı sürdürdü.

" Ne işi? "

" Jongin haftaiçi çalıştığı için dışarı çıkmaya ancak haftasonu fırsat bulabildik. "

"Sanki bir şeyler çeviriyormuşsun gibi hissediyorum KyungSoo."

"Ne çevireceğim anne!? Sadece Jongin'le biraz alışveriş yapacağız o kadar."

" Anneler anlar. Ben malımı bilirim. Neyse yakında çıkar kokusu."

KyungSoo annesine öpücük atıp ayaküstü uyuklayan gencin elinden tutarak evden çıktılar.

" Biraz uyusak nolurdu?"

KyungSoo âdeta  peşinden sürüklediği Jongin'e söylendi.

" Olmaz. İşimiz bitince evimizde uyuruz."

Jongin adımları hızlandırıp onunla uyumu yakaladı.

" O kadar acil mi bu iş?"

KyungSoo hevesle ona gülümsedi.

" Evet o kadar acil."

Otobüs durağına ulaştıklarında gelen bir tanesine bindiler.

" Annen haklı."

" Hangi konuda?"

"Sanki bir iş çeviriyormuşsun gibi hissediyorum ben de."

KyungSoo telefonunu Jongin'e uzatıp ekrandan bir şeyler gösterdi.

" Şunlara baksana!"

" Ne ki bu!? Uww.. Yatak mı?"

" Hımm. Neredeyse bir aylık kiramız kadar bu yatakların fiyatları. Yine bize en uygun fiyatlar bunlar. Seçsene birini."

Jongin merakla ürünleri incelerken mırıldandı.

" Bu küçük. Bu kısa. Hımm. Bunu da beğenmedim. .Bunların bize uygun olduğundan emin misin?"

" Dün sen uyurken bayağı bütçe hesabı yaptım. Eldeki paraya göre ancak bu fiyatta bir şey alabiliriz."

" Neden kendini bu kadar sıkıyorsun ki? Neden böyle şeylerle uğraşıyoruz anlamış değilim. Bunlarla eğleniyor gibi de değilsin.  Durduk yere neden beş parasızmışız gibi kendini sıkıyorsun ki? Kendine eziyet ediyorsun. Gel yatağa vereceğimiz bu para ile yüzmeye gidelim."

KyungSoo otobüsün durması ile Jongin'in elini tutup hareketlendi. Birlikte indiklerinde Jongin elini tutan eli okşadı.

" Bana diyemediğin bir şeyler mi var? Çok endişeli ve tedirginsin iki gündür. Ben senin kocanım ve seni seviyorum. Biliyorsun bana anlatabilirsin. Seni anlamaya çalışırım. Seni yargılamam, ayıplamam, kızmam. O evi kurmayı çok istiyorsun, bunu gözlerinde dahi görebiliyorum ve sırf sen istiyorsun diye daha önce hiç yapmadığım ve yapmayacağım işlere kalkışıyorum. Ama canını sıkan her ne ise bana da söyle. Birlikte halledelim."

We Got MarriedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin