" KaiRa hazırsan seni evinden alıyorum tatlım. Yakınım zaten senin evine.
Bugün dersi yok benimkinin. Kesin dükkandadır. Bu defa onu sana kesin göstereceğim. Beş dakikaya ordayım. Kapıya çık kadın. "Telefonunu kapatıp, kulaklığını çıkardı.
Beyaz arabası ile son köşeden de dönüp iki katlı bir evin bahçe kapısının önünde durdu.
Arabadan inip diğerini beklemeye koyuldu.
Geniş bahçe kapısının kenarında gizli geçit gibi duran küçük kapı ağır ağır açılıp da altmışlarında, yüzündeki kırışıklıklara rağmen yaşından genç görünen yaşlı kadın diğerine elindeki küçük pembe çantasını sallayarak ağır aksak koşup sarıldı." Kyungin."
" Kaira!"
" Hadi gidelim."
" Hadi."
İki yaşlı kadın hevesle arabaya binip rotalarına koyuldular.
" Ee dökül bakalım. Bu arada arabayı kendin kullanıyorsun dikkatimden kaçmadı. "
" Şekerim biliyorsun. İş üstünde iken şoförümü kullanmıyorum. Son olaydan sonra da arabasız çıkamıyorum. "
" Sahi ne yaptın o serserileri? "
" Onları öylece bırakır mıyım?
Kim Kyungin'in elinden kurtulmak kolay mı? Bana saldırdıklarını söylersem ifşa olurdum. Bizim hayta Jongin babasından çok kızardı bana. Üstelik de onun için kendi standartlarıma uygun eş bulmaya çıkmışken.""Ee nasıl hallettin ya o zaman?"
" Adamların zaten vukuatı çok. Biraz karıştırınca bayağı delil buldum. Onlarla içeri tıktırdım onları. "
" Nedense şaşırmadım."
" Buna şaşırmayacak tek kişi sensin zaten Kaira, benim sadık dostum."
" Çocukluğumuzdan beri birlikteyiz sonuçta. "
" Kaira onu görmelisin. Pırlanta gibi çocuk. Hem güzel, hem yakışıklı. Çok iyi biri ve zeki. Başarılı, çalışkan, kibar ve taekvando biliyor. Çok da merhametli. Hayatımı o kurtardı zaten."
" İyi de Kyungin. Diyelim ki Jongin'i onunla evlenmeye ikna ettin. Sonuçta Jongin sana dayanamaz. Biraz duygu sömürüsü ile onu kandırabilirsin ama o çocuğu nasıl ikna edeceksin?"
" Henüz düşünüyorum. Ailesinin kızarmış tavuk ve tavuk çorbası sattıkları orta halli bir dükkanları var. Kendi yağlarında kavruluyorlar. Belki biraz destek olursam onlara, ikna olur. Paranın bir yüzü sıcak sonuçta."
" Bilmiyorum. Görmem lazım. Böyleleri gururlu da çıkabiliyor. O zaman bu planın ters işleyebillir."
" Benim ne yapıp edip o çocuğu bizim Jongin'e almam lazım. Keşke kız olsaydı. Her şey çok kolay olurdu."
" Ee kız versiyonunu bulalım o zaman.
Sen de hep zoru seçiyosun Kyungin.""Onun gibi kız yok. İnan bana. Görünce bana hak vereceksin. Ay parçası gibi oğlan. Bizim oğlana da çok yakışır. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...