♧ Özel Bölüm ♧

4.8K 372 66
                                    

Rahatsızca oturduğu koltuğunda gerginlikle ayağını sallarken aniden diğerine döndü.

" Kyungin için yeterince çamaşır koydun mu?"

Jongin gülümseyerek onu onaylarken elini elinin üzerine bıraktı.

"İkisi için de fazla fazla kıyafet koydum hayatım."

KyungSoo alt dudağını dişleri ile ezerken
tedirginlikle gülümsedi. Jongin elini uzatıp dudaklarını kemirmesini durdurdu.

" Onlara yazık etme. Bana aitler sonuçta."

KyungSoo Jongin'in elini ittirerek sıkıntı ile nefeslendi.

" JongSoo'nun ilacını vermiş miydik Yumi teyzeye?"

" Eveet. Biraz rahatla artık. Emin ol Yumi teyze onlara senden benden çok daha iyi bakar. Kaç çocuk, torun büyütmüş ne de olsa."

" Haklısın. Ama işte endişelerimi bastıramıyorum. JongSoo'nun da kabız olacağı tuttu. Biz yokken o iki cadı ona ne yedirdi ki?"

Jongin KyungSoo'nun alnındaki göz bandajını indirip dudaklarından öptü.

" Biraz uyu. Stresin dağılsın."

KyungSoo eşinin koluna sarılıp başını omzuna yasladı.

"Keşke çocukları da yanımıza alsaydık. En azından kafamız rahat olurdu."

Jongin onu saçlarından öperken mırıldandı.

" Benim içim rahat. Güvenilir birisinin elindeler. Senin de için rahat olsun."

Birkaç saatlik uçuşun ardından indikleri havaalanında bir taksi ile Yumi teyzelerinin onlara verdiği adresi şoföre belirterek biraz da araba yolculuğunun ardından nihayet tatil köyüne ulaştılar. Sitenin güvenlik görevlisinin yönlendirmesi ile Yumi teyzelerinin evini bulduklarında Jongin anahtarları çantada biraz arayarak KyungSoo'yu, anahtarları unuttukları konusunda telaşlandırdığında onun sinirden kızaran kulağından hızlıca öpüp keyifle güldü.

"Yok yok. Sen koca dayağı istiyorsun.
Neden balayımızda bile itlik yapıyorsun?"

Jongin, kapıyı açarak KyungSoo'dan valizleri kaptı, eve ilerlerken hala ardı sıra söylenen KyungSoo'ya gülmesini durduramıyordu.

"Jongin beni dinlemiyor musun?"

Jongin, valizleri girişe gelişi güzel bırakarak KyungSoo'ya yöneldi. Anahtarı kapının üzerinden alan eşinin beline ellerini yaslayarak gülümsedi.
KyungSoo çatık kaşları ile ona gülümsemeyi reddederek söylenmesini sürdürdü.

"Beni deli ettin şimdi de öyle masum gülümseyemezsin."

"Seni seviyorum."

KyungSoo onun iki sözü ile afallayarak bocalarken Jongin, dudaklarını usulca öptüğünde neye sinirlendiğini dahi unutmuştu.

"Neden sana adam akıllı kızamıyorum?"

Jongin dudakları ile yanaklarında ve boynunda gezinirken gözleri kapandı.

We Got MarriedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin