Gazetesini indirip kahvesinden yudumlayan adam gözlüklerini düzeltip kanepede uzanmış telefonu ile uğraşan gence söylendi.
" Büyükannen nerede?"
" Yani annen!"
" Beni iğnelemeyi kes!
Pazar sabahı erkenden nereye kayboldu bu kadın?"" Onun da kendine göre bir hayatı var."
" Yetmiş sınırına dayandı. Kafasına göre hareket edecek yaşta değil artık."
"Büyükannem senden benden daha dinç."
" Başına bir iş gelirse nerede arayacağımızı bilmiyoruz."
" Başına bir iş gelirse şirket sana kalır işte.
Niye kafanı yoruyorsunki babacığım?!"" Jongiin!!"
"O kadar merak ediyorsanız arayın sorun nerelerde geziyormuş."
" Biliyorsun ve bana söylemiyorsun değil mi? O kadın yine bir şeyler karıştırıyor değil mi?"
"Bilmiyorum. Bilsem de söylemem.
Çok üstüne gidiyorsun."" Sen daha gençsin. Bazı şeylerin farkında değilsin."
" Aman baba ya.
Çok abartıyorsunuz.
Sen önce karına bak. O da evde değil. "" Annenin, arkadaşları ile tenis maçı var."
" Kesin yenilecek. Tenise kabiliyeti yok, neden ısrarla o oyuna gidiyor ki?"
" Çünkü tüm arkadaşları teniste."
" Ortaokul öğrencisi gibiler."
" Şuna bak! Büyümüş de bizi beğenmiyor."
" Sen de büyükannemi beğenmiyorsun."
" Hep de onun tarafındasın."
" Çünkü onun tarafında benden başka kimse yok."
Jongin uzandığı yerden kalkarak evden çıkmak için ayaklandığında babası ona seslendi.
" Nereye?!"
" Soojung'la buluşacağım."
" Pijamaların üzerinde hâlâ. "
" En doğal halimle gidiyorum sevgilime."
" Bu yeni çeşit fantezi mi?"
" Giyinmeye kalkarsam bir saatten önce çıkamam. Çok açım. Kahvaltı yapmaya gideceğiz. "
" Siz gençleri anlamak zor.
Sevgilin için biraz özen göstermen gerekir."" O beni her halimle kabul ediyor."
" İyi git böyle pasaklı pasaklı.
Ben de golfe gidiyorum."Jongin koşarak çıkıp garajdaki arabasıyla evden ayrıldı.
Sevgilisini almak üzere mesajda belirtilen adresteki alışveriş merkezine gitti.
İşte burada kesinlikle eşofmanı ile dolanamazdı.
Üzerine bir kot pantolon geçirmediğine pişman olmuştu.
Soojung arkadaşları ile alışveriş merkezinin önünde göründüğünde korna çaldı.
Arabayı farkeden Soojung arkadaşları ile vedalaşıp gururlu gülümsemesi ile arabaya bindiğinde kızların bu türlü şeyleri neden bu kadar önemsediğini geride kalan kız grubunun hayranlıkla kendilerini izlediğini görünce biraz daha iyi anlamıştı.
Soojung yanağından öpünce gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...