" Ne yapıyorsun? "
Döner sandalyede kollarını iki yana salınmış, başı geriye yaslı kendini döndüren gence sormasıyla dönüşünü durdurmuştu.
" Stres atıyorum."
" Benim başım döndü. "
" Benim de."
" Sınava hazır mısın?"
" Geçsem yeter. Son sınavım bu. Artık mezun oluyorum."
" Vay bee! Darısı başıma."
Jongin sandalyesini hareket ettirerek yüksek kitaplığın yanındaki haki yeşil koltukta bağdaş oturan KyungSoo'nun yanına ulaştı. Dirseklerini onun dizlerine dayayıp çenesini avuçlarına yasladı.
" Senin sınavların çoktan bitti ve bugün benimki de bitiyor."
KyungSoo daha önce Jongin'in elinde gezen merak ettiği kitaptan başını kaldırdı.
Gözlüklerini indirip şakaklarını ovdu." Ee?!"
Jongin gülümseyerek uzanıp KyungSoo'nun alnını ve şakaklarını ovdu.
" Bir yerlere gidelim mi?"
KyungSoo alnı ile şakakları arasında gezinen parmakların rahatlatıcı etkisi ile gözlerini kapattı.
"Nereye?!"
" Bilmiyorum. Sınav stresini atacağımız herhangi bir yer olabilir."
KyungSoo kollarını bağdaşlayıp hevesle kendisine bakan gencin gözlerinde gezindi.
" Peki. "
" Yüzmeye gidelim."
" Kareokeye gidelim."
Eş zamanlı söylediklerinde KyungSoo'nun gülmesi ile Jongin de güldü.
" Senin dediğin olsun."
"Senin dediğin olsun."
Tekrar gülüştüklerinde KyungSoo tekrar gözlerini takıp kitabı araladı.
" O zaman sınavdan döndüğünde karar verelim. Yorgun olursan kareokeye gideriz. Zinde olursan yüzmeye. "
" Makul."
Jongin hala aynı pozisyonda KyungSoo'yu izlerken, KyungSoo gözlüklerinin üzerinden ona baktı. Jongin kendisini sorgulayan bakışlarla kollarını dayandığı dizlerden çekti.
" O zaman ben gideyim artık sınava."
Jongin kendisine bir şey demeden okumasını sürdüren gence kaşlarını çattı. O kitap kesinlikle heyecanlı değildi ama önceki günden beri KyungSoo'nun başı kitaptan kalkmıyordu. Kıyafet odasına yönelip üniversiteye gitmek üzere hazırlandı. İşi bitip de odaya döndüğünde KyungSoo bıraktığı gibi kitaba gömülüydü. Gencin dikkatini biraz olsun çekebilmek için parfümünden biraz fazla sıktı. Kitaplığın ona yakın kısmında biraz oyalanarak göz ucuyla diğerini kontrol etti. KyungSoo'nun kızarmış burnu şekilden şekle giriyordu. Bir anda hapşurduğunda yüzünün aldığı şekle güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...