Oturduğu beyaz kadife döşemeli koltukta dizlerini dayadığı kollarına yaslı başı ile geçmek bilmeyen zamanı tedirginlikle beklerken bir kez daha oturduğu yerden sıçradı. Bir kez daha beyazlarla donatılmış odada siyah inci gibi parlayan siyah takımı ile kapıya vurdu.
" BaekJi teyze ne zaman çıkacağım buradan? Yeter artık çok bunaldım. Her yer bembeyaz aklımı kaçıracağım."
Kapının ardından gelen kıkırtılara karışan sözlere kaşlarını çattı.
" Sabırsız seni! Biraz daha dayan. Damadına kavuşacaksın."
" Baekji teyze bari içerde bekle. Gerçekten çok bunaldım. Hatta ellerim titriyor, midem bulanıyor. "
" Heyecandandır o deli çocuk. Tabi sonuçta ilk kez evleniyorsun. Hem de pırlanta gibi bir gençle. Bunlar normal şeyler. Ben de düğünümde senin gibiydim."
"Bari salak kuzenimi gönderin yanıma. Ona bile razıyım."
" Olmaz. Kyungin onu kapıya dikti. Gelenleri karşılıyor. Yakışıklı yüzü bir işe yarasın dedi."
" Annem ya da babam da olur."
" Ayyy onlar salonun bir köşesinde somurtmakla meşgul. Düğüne bile Kyungin'in tehditi ile geldiler."
" Üff be teyzem. Bari KyungSoo'nun yanında bekleyeyim. Yemin ederim çok sıkıldım. Bir saattir buradayım."
" Vaktinden önce göremezsin eşini. Uğursuzluk getirir. Az daha sabret deli oğlan. Zaten senin olacak."
" Aman be teyzem yaa!! Bari Kaira teyze gelsin."
" O da KyungSoo'nun yanında bekliyor."
" Sen de yanımda beklesen."
" Olmaz. Gelen misafirleri göremem öyle. Yok yok yani. Güya aile arasında küçük sade bir düğün olacaktı. Sanırım tüm Kore Kyungin'in ailesi. Bu kadından korkulur hee! Ayyy gözlerime inanamıyorum Snsd Taeyeon ve Seohyun değil mi onlar?! Ya neden ben bekliyorum ki senin kapını.. Üfffff. . Kyungin'e bak sen. Düğün şarkınızı Snsd'den. Ayy dur.. Suju değil mi onlar? Gerçekten onlar. Benim zavallı miyop gözlerim bile Kyuhyun ve Donghae'nin ışıltısını taaa buradan görebiliyor.. Bu düğünü harika yapmaya bu dördü bile yeter."
" KyungSoo'nun ailesi geldi mi?"
" Annesi ve babası geldi de abisi ve küçük kızı göremedim. Belki ben görememişimdir. Miyop gözlerle ancak bu kadar oluyor. Uyyy.. Üşüdüm.. Kyungin neden deniz kenarını seçmiş ki? Ama her yer ışıl ışıl çok güzel. Her şey çok güzel. Uğraştığımıza değdi."
" Baekji teyzeee!! Ceketimin ütüsü bozuldu."
" Neee!! Hayır olamaz!!"
Jongin kapısı açılıp da yaşlı kadının içeri telaşla girmesi ile kapının aralık kısmından kendini dışarı attı. Denizden vuran nemli ve serin esinti ile özenli saçları dağılırken diğer odanın kapısında durdu. Kapıyı ne kadar zorlasa da açılmıyordu. Beklediği odanın kapısında Baekji'nin kahkahasını duyunca çatık kaşları ve hayal kırıklığıyla dudakları büzülüp omuzları düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...