♧ 30 ♧

8.6K 661 391
                                    

" Hazır mısın? Çıkalım mı? "

" Hazırım."

Elindeki notlarını da gözden geçirip çalışma masasındaki telefonunu cebine attı.

" Çıkalım."

Birlikte odalarından çıktıklarında KyungSoo'ya her defasında karışık gelen koridorları, odaları ve merdivenleri geçip evden çıkacakları sırada önlerine çıkan Chanyeol ile duraksadılar...

" Ooo sevgili kuzenim ve müstakbel eşi.. Nereye böyle?"

Jongin elinin tersi ile onu göğsünden ittirip yolu açmaya çalıştı.

" Sanane? "

" Özel bir yer değilse ben de geleyim sizinle. Erkek erkeğe takılırız. Çok sıkıldım."

KyungSoo kendisine göz kırpan adamdan yüzünü çevirdi.

" Üniversiteye gidiyoruz. Ders var. Gelsene. Çok eğleniriz."

" Ders mi!? Iyyy.. Kalsın. Kyungin'le çiçek sularım daha iyi. Ya yeni evlisiniz. Üç gün sonra derse mi gidilir?"

" Chanyeol bir çekil de derse gecikmeyelim."

Jongin KyungSoo'nun elini sıkıca tutup Chanyeol'ü kenara ittirerek evden çıktılar.

"Kaçır kocanı benden kaçır. Yakalarsam yerim onu."

Jongin arkalarından gelen ölçüsüz sözlere tısladı.

" Ne zaman gidecek bu salak bu evden?"

Jongin kendi kendine söylenirken hala avucunda olan beyaz eli farkettiğinde serbest bıraktı.

" Sanırım Kyungin serada. Onu bir görelim istersen."

"Olur."

Seraya ulaştıklarında anemonlarla ilgilenen Kyungin'e ilerlediler. Kyungin onları farkedince gülümseyerek doğruldu.

"Nereye böyle göz bebeklerim?"

İkisi de birbirlerine çarpan bakışlarını kaçırarak Kyungin'e gülümsediler.

" Dersim var ve Jongin üniversiteye bırakma konusunda ısrar edince o da benimle çıktı."

Kyungin topraklı eldivenlerini sıyırıp yere bıraktı. Ellerini onların yanağına yasladı.

" İyi yapmış. Seni gideceğin her yere götürsün bu oğlan."

KyungSoo'nun zoraki gülümsemesine Jongin keyifle güldü. Kyungin'den ayrılıp arabaya bindiler. KyungSoo yol boyunca notlarına göz gezdirirken Jongin de ara ara onu süzdü. Fakülteye ulaştıklarında inen gençle birlikte o da indi.

" Dersliğe kadar gelmeyi düşünmüyorsun değil mi?"

Jongin şaşkınlıkla eli ensesinde gezinirken mırıldandı.

" Aslında düşünüyordum."

" Kendim gidebilirim."

We Got MarriedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin