Çoktan kararan hava ile motorsikletinin farı dar sokaklara hafiye gibi sokulurken nihayet evine ulaşmıştı.
Gündüzden kalma yorgunluğu demlene demlene omuzlarına ve topuklarına çökmüştü.
Bunda uzun zaman sonra bildiği üç beş numarayı ipi sapı kopuk bir kaç serseri üzerinde uygulamasının etkisi büyüktü.
Yoksa teslimat, üniversitedeki ders saatleri haricinde her zaman yaptığı işti.
Kaskını başından çıkarıp saçlarını elleri ile savurdu.
Başını sağa sola döndürdü, direksiyona yasladı.
Sokağa bakan balkonlarının ışığı yanınca hareketlenecek oldu.
Ama o kısacık başını yaslama müddetinde bastıran uyku terkedilecek gibi değildi."Kyungie bebeğim orada uyumayı düşünmüyorsun değil mi?"
" Geliyorum anneee!"
KyungSoo güçlükle de olsa başını kaldırıp motorsikletten indi.
Sırt çantasını, küçük kulpuna geçirdiği üç parmağı ile sağ omuzuna attı.
Ağır ağır çıktı annesinin pet kutulara, tenekelere ektiği çiçeklerle süslü merdiveni." Kyungie oppaaaa!"
KyungSoo boynuna atılan küçük kızı yorgunluğuna rağmen kucağına alıp yanaklarından öptü. .
"Uuuww. Kocaman olmuş benim küçük sincabım."
" Küçük sincabına ceviz aldın mı Kyungie oppa?"
" Almaz olur muyum? !
Yanağımdan öpersen veririm."Küçük kız KyungSoo'nun yanaklarından ısırarak çantasını kapıp kaçtı. Çantadaki çikolataları alıp odasına koştu.
" Teşekkürler oppa."
" Seni cadı. "
Ayaklarını sürüye sürüye mutfağa gitti.
Dolaptan aldığı soğuk suyu kafasına dikti." Hasta olacaksın."
" Yanıyorum zaten."
" Senin büyükanne var ya."
" Onunla ne yaptınız? Durumu nasıl? Polise haber verdiniz? Ailesine ulaştınız mı?"
" Bir dur anlatacağım."
" Babam nerede?"
" Biraz uzandı. Çok yorulmuş."
" Teslimatları ben yaptığım halde. Diyorum size eleman alalım. Etrafta çalışmak isteyen birçok genç var."
" Şimdilik bütçemiz buna yetiyor oğlum.
Babanın emekliliğine yatırıyoruz kazandığımızı. O emekli olunca rahat ederiz."" Ben bir mezun olayım. Sizi çalıştırmayacağım. Benim kazancım hepimize yeter."
Kadın oğluna minnetle gülümseyip başını göğsüne yasladı.
Saçlarını okşadı." Küçüklüğünden beri böylesin.
Merhametlisin. Umarım güzel kalbini hakedecek bir sevdiğin ve huzur bulacağın bir yuvan olur."KyungSoo annesine sarılıp biraz daha sokularak mırıldandı.
" Büyükanneye ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...