Kendisini izleyen bakışların arasında müşterilere güçlükle gülümserken ödeme işlemlerini dikkatle elden geçirdi. Tezgah gerisinden yanına gelen annesi, sakınmadan çekinmeden kendilerini izleyen adama dik dik bakarken KyungSoo'ya fısıldadı.
" Gitmeyi düşünmüyor galiba. Sabahtan beri burada. Geldiğinden beri seni izliyor."
" Jongin gelmeden gitse bari."
" O gitmezse siz gidin. Tak kocanı koluna. Götür bir yerlere. Ya da eve çıkın. Eve de gelecek değil ya!"
" Bakarız."
" Bakarız deme. Adam gözleriyle yedi bitirdi seni. Baban da rahatsız oluyor. İyice gıcık oldu Jongin'in ailesine. "
" Jongin gelince görür o. Ona sınırını gösteririm ben."
" Nasıl kuzeninin eşini böyle rahat izleyebiliyor sapık gibi?"
" Her istediğini alanlarda oluşmuş bir hastalık bu. Her beğendiğini kolayca alabileceğini zannediyor. "
" Woaa. Tam da şu dizilerdeki gibi hee. Hani her salı izlerdik seninle."
"Yok anne yok. O kadar da entrikalı değil. Chanyeol'ün edeceği bu kadar işte. Rahatsız eder sadece. Oyun yapayım, tuzak kurayım işleri yoktur."
" Sen yine de gözünü dört aç, dikkatli ol. Güvenme. "
" Tamam annee. "
" Bugün Bomi'yi siz alsanız ya Jongin'le kreşten. Ben babana yardım edeyim."
" Olur. Alırız. "
KyungSoo bir anda zihnine dolan hayalle yanaklarının yandığını hissetti. Kasaya gelen bir grup liselinin ödemesini alırken içlerinden biri öne atıldı.
" Oppa! Ben sizin hayranınızım. "
KyungSoo şaşkınlıkla ona bakarken kız devam etti, telefonunu çıkarıp ona uzattı.
" Bu sizin için açtığım bir blog. JongSoo çiftimizle ilgili paylaşımlarda bulunuyoruz arkadaşlarım ve ben. Çok fazla ziyaretçimiz var. Sizi evliliğinizden önce de takip ediyordum. Evlendiğinizi öğrenince havalara uçtum ve hemen bu siteyi açtım. Düğününüzle aynı tarihte. 1 Mayıs. Ben ve arkadaşlarım ve takipçilerim JongSoo'yu seviyoruz ve sizi her zaman destekliyoruz. Geç oldu ama seni ancak görebildim oppa. Sınavlarım yüzünden bir süredir buraya gelemiyordum. Bu size düğün hediyemiz. Takipçilerimle birlikte aldık. Umarım beğenirsiniz. Lütfen bunu giyin."
KyungSoo olan bitene şaşkınlıkla gülümserken teşekkür ederek hediyeyi kabul etti. Pakedi açtığında içinden çıkan bir çift şapka ve tişörtü görünce gülümsemesi genişledi.
" Teşekkür ederim. İlk defa böyle bir hediye alıyorum. "
Kız ve arkadaşları sevinçle gözleri parlarken KyungSoo'yu selamlayıp çıkacakları sırada kız geri dönüp KyungSoo'ya fısıldadı.
" Oppa bunu giyin ve bunlarla gezin tamam mı? Takipçilerim üzerinizde nasıl duracağını merak ediyor. Umarım doğru beden almışızdır. Gerçi ikisi de aynı ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...