" Tatlım şu meyveli kekten bir dilim daha verir misin?"
" Kaira hayatım her zamanki gibi elin çok leziz. Harika şeyler döktürmüşsün.
Özellikle de kızarmış tavuklara bayıldım."Kaira ve Kyungin birbirlerine bakıp gülümsediler.
Kyungin sandalyesinden kalkıp avuçlarını masaya yasladı. Tüm ciddiyetiyle masadakileri süzdü." Bayanlar. Bu defaki toplanma sebebimiz bu kızarmış tavuklar."
Masada bir anda oluşan sessizlik yine bir anda patlayan kahkahalarla bozuldu.
" Kyungin hayatım bu defa da tavuk işine mi giriyorsun?"
Kyungin ciddiyetinden tek çizgi bile bozmadan bakışlarını arkadaşına çevirdi.
" Hayır Lulu. Çok daha önemli ve ciddi bir iş. Bu defaki mesele para değil."
Kaira onu onayladı.
" Mesele para olsaydı. Kolayca çözülürdü ve kurultayımıza gerek kalmazdı."
Kyungin parmaklarını birleştirip yüzündeki ciddiyete sol kaşını kaldırarak arkadaşlarını tek tek süzdüğünde ortamda istediği havayı yakalamıştı. Konunun vahimiyeti bu ciddiyeti gerektiriyordu. Yoksa altmışını geçmiş bu dört kadını başka türlü sustaramazdı.
" Mesele şu ki torunum Jongin'e bir süredir uygun bir eş aradığımı biliyorsunuz."
" Bana söyleseydin bu süre oldukça kısa bir süre olurdu tatlım."
" Senin bulduğun adayları biliyorum BaekJi. Eksik olsun."
Yaşlı kadın omuz silkip bir kurabiye daha yuvarladı ağzına.
" Bir aday buldum."
Masadan bir anda yükselen alkış seslerini güçlükle susturdu.
"Ama bir sorunumuz var."
" Ayol senin Jongin'i sorun yapacak aday var mı ki? Torunun müthiş ötesi yakışıklı çocuk. Sende de para hış gibi.
Başka ne sorun olabilir ki?!""Saydıklarının dışında bir sorunumuz var Vivi. Adayım erkek."
Masaya bıçak gibi saplanan sessizlik BaekJi'nin kahkahası ile bozuldu.
" Benim adaylarımı beğenmeyen sen torununa bula bula erkek aday mı buldun?! Bravo Kyungin baravo."
BaekJi kahkahasını sürdürürken Kaira'nın ben bunu çağırmayalım demiştim bakışları Kyungin'i azalıyordu.
" Yardımınıza ihtiyacım var."
Lulu bardağını masaya sertçe bırakırken söylendi.
" Unut bunu Kyungin. Ben yokum bu işte. Bunu onaylamıyorum. Torununu bir erkekle nasıl evlendirirsin? Ki içimizde bu türlü ilişkilere en tepkili olan sendin."
Vivi Lulu'yu onayladı.
" Bu evlilikler yasal hale geldiğinde en çok sen kızmıştın Başkan Park'a."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...